[NEOBHÁJENO] Projekt využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Projekt využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Vyoral, Daniel
dc.date.accessioned 2013-10-21T14:21:45Z
dc.date.available 2013-10-21T14:21:45Z
dc.date.issued 2013-06-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25776
dc.description.abstract Obsahem diplomové práce "Využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě" je literární rešerše z oblasti politického marketingu a politické reklamy. V praktické části jsou analyzovány tradiční a netradiční prvky užívané v politické komunikaci. V další části jsou analyzovány volby do krajských zastupitelstev z pohledu politické strany SPOZ v roce 2012 a vyvozeny závěry a doporučení. Na tuto pasáž navazuje analýza voleb do Senátu Vlastimila Bařinky, připomínky k nedostatkům a doporučení, kde probíhala špatná komunikace a co by se mělo zlepšit pro příští volby. V poslední části diplomové práce jsou navrženy netradiční formy komunikace, náklady na tuto komunikaci a rizika s nimi spojená. cs
dc.format 76 cs
dc.format.extent 2615378 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject politický marketing cs
dc.subject politická reklama cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject netradiční formy komunikace cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject netradiční reklamní prostředky cs
dc.subject political marketing en
dc.subject political advertising en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject non-traditional forms of communication en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject non-traditional advertisements en
dc.title [NEOBHÁJENO] Projekt využití netradičních prvků komunikace v politické reklamě cs
dc.title.alternative Application of the unconventional communication elements in political advertisement en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Čada, Jan
dc.date.accepted 2013-10-03
dc.description.abstract-translated Content of the master thesis "Application of the unconventional communication elements in political advertisement", is theoretical part from the area of the political marketing and political campaign advertisement. Analytical part analyses traditional and unconventional elements used in the political communication. Next part analyses regional election from the view of the political party SPOZ in 2012 and deduced conclusion and recommendations. Follows the analysis of the Vlastimil Bařinka senate election with the remarks on the missing elements, where the communication was hold incorrectly and what could be done better for the next election. In the last part of the master thesis unconventional forms of communication, costs to this communication and risks connected are proposed. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result neobhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/224 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29654
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2013-08-12
local.subject reklama a propagace cs
local.subject politické strany cs
local.subject advertising en
local.subject political parties en


Files in this item

Files Size Format View
vyoral_2013_dp.pdf 2.494Mb PDF View/Open
vyoral_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
vyoral_2013_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account