dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Jeries, Jeries
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T14:15:43Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T14:15:43Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25766
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu marketingového řízení pro společnost Nemocnice sv. Alžběty spol. s r.o. v Praze. Práce začíná teoretickými poznatky, zaměřené na zdraví a péči o zdraví v souvislosti se zdravotnickým systémem a na marketingové řízení ve zdravotnictví. V druhé části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe s využitím vstupní analýzy českého zdravotnického systému, analýzy PESTE, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy s cílem zjistit silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby Nemocnice sv. Alžběty, s.r.o. Součástí práce bude analýza současného stavu marketingu ve společnosti s cílem navrhnout v projektové části zavedení marketingového oddělení a navrhnout marketingové aktivity pro nemocnici s cílem zvýšit návštěvnost a spokojenost klientů zdravotnického zařízení. Všechny navržené kroky budou doprovázeny nákladovou, rizikovou a časovou analýzou, aby navržené akční kroky mohli být ihned realizovatelné. |
cs |
dc.format |
106 |
cs |
dc.format.extent |
2070721 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
PESTE
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
health
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového řízení Nemocnice sv. Alžběty v Praze |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Management Project of Sv. Alžběta Hospital in Prague |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on creating a marketing project management for Elizabeth's Hospital Ltd. in Prague. The work begins with theoretical knowledge, focusing on health and health care in the context of the health system and marketing management in health care. In the second part of the theoretical knowledge into practice implemented using the initial analysis of the Czech health care system, PEST analysis, Porter's five forces model and SWOT analysis to identify the strengths and weaknesses of the company, opportunities and threats of Elizabeth's Hospital Ltd. Then I will analyze the current state of marketing in the company in order to propose create marketing servise and design of a new marketing opportunities for the hospital to increase attendance and satisfaction of clients medical devices. Any proposed action will be accompanied by cost, risk and time analysis of metal that the proposed action will have to be immediately realizable. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29751
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|