Projekt marketingové propagace e-shopu XYZ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Minařík, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T14:05:07Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T14:05:07Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25753
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je analýzou a následně i projektem internetového obchodu drogerie-rozvoz.cz. Teoretická část zpracovává informace z literárních zdrojů týkajících se internetu a internetového marketingu. V praktické části práce je zpracována analýza současného stavu poskytovaných služeb pro-jektu e-shopu. Výstupem jsou data, která slouží jako podklad pro projektovou část. Projek-tová část je souhrn získaných poznatků a formulace následných kroků projektů, jejímž cílem je neustálý rozvoj e-shopu. Cílem práce je tedy analyzovat současný stav e-shopu, navrhnout projekt rozvoje za účelem zvýšení počtu a spokojenosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
81 s. |
cs |
dc.format.extent |
2945944 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
rozvoj
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
growth
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové propagace e-shopu XYZ |
cs |
dc.title.alternative |
Project Marketing Promotion Online Shop XYZ |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-10-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation is an analysis and subsequently also a project of internet drugstore eshop drogerierozvoz.cz. Theoretical part processes informations from literary sources about in-ternet and internet marketing. Practical part contains analysis of contemporary status of provided services by eshop. Out-put of this analysis are datas, which are basis for project part. Project part is summation of all the knowledge acquired in analysis, and formulates the following steps of project, whom aim is to ensure continual growth of eshop. Mission of this dissertation is to analyse eshop current status, create development project in vision of increasing the amount of customers and their satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29619
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account