Uvedení židle LAURINO na český trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vinklárek, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Gargulák, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T14:03:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T14:03:59Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25751
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zpracována na téma Uvedení židle LAURINO na český trh, s cílem stanovení komplexní strategie a zavedení nového produktu společnosti Bukotec s. r. o, nejefektivnějším způsobem. Práce je rozčleněna na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretickou část tvoří poznatky z oblasti produktového mixu obohacené o jednotlivé analýzy trhu a konkurenčních sil. Tato část je rozšířena o informace z oblasti utváření cenové politiky výrobku. Praktická část se zaobírá informacemi o společnosti, celkovým sortimentem, ekonomickými ukazateli a základním popisem nového produktu. Dále je zkoumána uplatnitelnost produktu na trhu, a jak bude daný produkt prezentován společností. Na základě provedené analýzy a získaných zkušeností, závěr práce obsahuje návrh strategie, která je pro uvedení tohoto produktu nejvhodnější. |
cs |
dc.format |
69 s. (85 557 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1365953 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Product
|
en |
dc.subject |
Strategy
|
en |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.title |
Uvedení židle LAURINO na český trh |
cs |
dc.title.alternative |
Launching the Chair LAURINO on the Czech Market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2013-09-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the thesis is Launching the new chair XY to the Czech market with the aim to determine the complex strategy and introduce the new product of the company Bukotec s.r.o. in the most effective way. The thesis is divided in two parts ? theoretical and practical. The theoretical part consists of knowledge in the area of product mix enhanced with individual market analysis and competitive forces. This part will be extended with information from the area of making product price policy. The practical part deals with information about company, its whole range of products, economical index numbers and basic description of the new product. Furthermore, its saleability is examined and the way of presenting the new product is suggested. Based on the analysis and acquired experiences, the thesis conclusion contains the strategy suggestion, which will be the most suitable for this type of product. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32832
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-08-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account