dc.contributor.advisor |
Kacr, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Dočkal, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T13:43:08Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T13:43:08Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25715
|
|
dc.description.abstract |
Základním cílem zpracování diplomové práce je zefektivnění obchodních činností a vlastní prodej výrobk? firmy TES Vsetín s.r.o. aplikací metodických postup? benchmarkingu, CRM a SWOT analýzy. Současný trh, na kterém společnost p?sobí, se vyznačuje vysokou úrovní konkurence a oligopolní strukturou. Tato situace vyţaduje soustředění pozornosti na individuálního zákazníka, na jeho potřeby, zájmy a specifika poptávky. Současně je nutno zaměřit podnikovou strategii na nebývale silnou konkurenci, na její výrobky a sluţby, komunikaci se zákazníky, cenovou politiku, poskytované výhody a další aktivity, které mohou vytvářet r?zné konkurenční výhody. Pro dosaţení těchto cíl? je nutno vybudovat cílený a pruţný informační systém připravený poskytovat managementu podniku pohotové informace pro realizaci uvedených záměr?. Implementace benchmarkingu, CRM a SWOT analýzy nabízí zefektivnění obchodních činností a s ním upevnění pozice firmy na trhu. |
cs |
dc.format |
108 |
cs |
dc.format.extent |
3912489 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Customer relationship management
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
Customer relationship management
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
Zefektivnění prodeje ve firmě TES Vsetín s.r.o. pomocí metod benchmarkingu a CRM |
cs |
dc.title.alternative |
Streamlining Sales Strategy in TES Vsetín a.s. Using the Methods of Benchmarking and CRM |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Melišík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2013-09-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The basic aim of the diploma thesis is to streamline business activities and actual sale of products company TES Vsetin s.r.o. application of benchmarking methodologies, CRM and SWOT analysis. The current market in which the company operates is characterized by high levels of competition and oligopolistic structure. This situation requires a focus on the individual customer, his needs, interests and specific demand. At the same time is necessary to focus on corporate strategy unusually strong competition to their products and services, communicate with customers, the pricing policy, the advantages and other activities that can create a variety of competitive advantages. To achieve these targets is necessary to build a focused and flexible information system ready to provide information to company management for quick implementation of these plans. Implementation of benchmarking, CRM and SWOT analysis provides streamline business activities and with it strengthen the position in the marketplace. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29671
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|