dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Prášek, Matěj
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T13:36:12Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T13:36:12Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25706
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout taková strategická řešení, která upevní pozici firmy na trhu. V teoretické části je zpracován literární průzkum v oblasti konkurenceschopnosti podniku, strategického plánování, strategie, konkurenční výhody a strategického managementu. Analytická část charakterizuje současné postavení firmy na trhu, kde na základě strategických analýz, jsou stanoveny projektové cíle, se zaměřením na zefektivnění propagačních činností firmy, díky které společnost posílí svou pozici na trhu. Realizace těchto činností je specifikována v projektové části. |
cs |
dc.format |
95 s. |
cs |
dc.format.extent |
3624773 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
strategická analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
competitive
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
strategic analyse
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.title |
Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Determining the Competitive Strategy of Dante Media Česko s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jangl, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2013-10-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to suggest strategic solutions, that will strengthen the company position on the market. In theoretic part is processed literary survey focused on competitiveness, strategic planning, strategy, competitive advantage and strategic management. Analytical part analyses the current position of company on the market, where on the basis of strategic analyses, the project aims are set. These aims are focused on effectiveness of promotion activities of the company, which will lead to strengthen the position of company. The implementation of these activities is described in the project part. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29636
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|