dc.contributor.advisor |
Němec, Dobroslav
|
|
dc.contributor.author |
Hradilová, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T12:47:53Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T12:47:53Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25639
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je Analýza konkurenceschopnosti společnosti TON a.s. Bystřice pod Hostýnem, jež je tradičním českým výrobcem nábytku z ohýbaného dřeva, který se vyrábí a úspěšně prodává více než 150 let. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se konkurenceschopnosti a jsou popsány metody a analýzy jako jsou finanční analýza, SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýza či analýza sortimentu. Tyto analýzy jsou pak využity v praktické části. Na základě vypracovaných analýz jsou v závěru vyslovena doporučení, jak zlepšit konkurenční schopnost firmy na cílových trzích. |
cs |
dc.format |
76 s. (92 116 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3990728 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
finanční analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza sortimentu
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
financial analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
assortment analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti firmy TON a.s. Bystřice pod Hostýnem |
cs |
dc.title.alternative |
The Analysis of Competitiveness of TON a.s. Bystřice pod Hostýnem |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukašíková, Vladislava |
|
dc.date.accepted |
2013-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the Analysis of Competitiveness of the TON a.s. company, Bystřice pod Hostýnem, which is a traditional Czech producer of bent-wood furniture. The furniture has been produced and successfully sold for more than 150 years. The theoretical part defines basic terms connected with competitiveness. Furthemore, methods and analyses such as financial analysis, SWOT analysis, PEST analysis, Porter analysis and assortment analysis are described. These analyses are used in the practical part of the thesis. On the basis of the analyses made, recommendations of how to improve company's competi-tiveness on target markets are provided in the conclusion of the thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/118
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30569
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|