dc.contributor.advisor |
Sasínková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kachtíková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T12:43:08Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T12:43:08Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25632
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je uvedení nového výrobku na trh společností KwR Ko-vář, s.r.o. Nový produkt představuje nízkoenergetickou dřevostavbu v kombinaci s poly-styrénem. V první části jsou vysvětleny marketingové pojmy, které se pojí s problematikou uvedení nového výrobku na trh. Analytická část práce charakterizuje společnost a konkrétní produkt. Na základě sestavených analýz (SWOT, PEST ad.) a výsledků dotazníkového šetření jsou doporučena opatření, která by mohla podpořit úspěch nového výrobku na trhu. |
cs |
dc.format |
87 s. |
cs |
dc.format.extent |
5554980 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nový produkt
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
nízkoenergetická dřevostavba v kombinaci s polystyrénem
|
cs |
dc.subject |
new product
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
low energy wooden building in combination with polystyrene
|
en |
dc.title |
Uvedení nového výrobku na trh firmou KwR Kovář, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
KwR Kovář, s.r.o. Product Launch |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the bachelor thesis is the launch of a new product on the market by KWR Ko-Vář, Ltd. The new product represents a low-energywooden building in com-bination with polystyrene. The first section explains the marketing concepts that govern the issue of launching a new producton the market. The analytical part of the the-sis features company and product in question. Based on the compiled analy-sis (SWOT, PEST, ) andthe results of a survey, the thesis has recommended mea-sures that could promote success of the new product on the market. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30598
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|