Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Čepilová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:40:23Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T14:40:23Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2560
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce bylo zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství, která se zabývá výrobou, prodejem a distribucí lahvových vín. V úvodní části práce, která je nazývána teoretickou částí byly zpracovány literární poznatky z oblasti internetového marketingu, díky němuž může firma zvýšit spokojenost stávajících zákazníků a získat nové zákazníky. V druhé části práce byla provedena SWOT analýza, kvantitativní marketingový průzkum a kvalitativní marketingový průzkum firmy Petr Bíza vinařství. Poslední část diplomové práce byla věnována vypracování samotného projektu zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství. Součástí poslední projek-tové části bylo vypracování časového harmonogramu a plánu nákladů pro zavedení interne-tového marketingu ve firmě. |
cs |
dc.format |
83 s., 4 s. |
cs |
dc.format.extent |
1000954 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
it |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
elektronický obchod
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
banner
|
cs |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
electronic business
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
banner
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství |
cs |
dc.title.alternative |
Project introduction of Internet marketing to company Petr Bíza winery |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the master theses have been introduction of Internet marketing to company Petr Bíza winery, which is concerned with production, sale and distribution of bottled wines. In the first part of the work, which is called theoretical part, where was elaborated literary observation from Internet marketing area, whereupon the company can increase satisfac-tion of current customer and bring new customers. In second part of the work was accom-plished SWOT analysis, quantitative marketing research and qualitative marketing research of company Petr Bíza winery. The last part of diploma work was focused on project elabo-ration "Introduction of Internet marketing to company Petr Bíza winery ". Last part of pro-ject was elaboration of time harmonogram and plan costs for introduce Internet marketing to company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5856
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account