Jak používat internet jako základní otevřený informační zdroj, konkrétní využití jeho přenosových a komunikačních možností ve výuce a pro výuku.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Jak používat internet jako základní otevřený informační zdroj, konkrétní využití jeho přenosových a komunikačních možností ve výuce a pro výuku.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kavanová, Alica
dc.contributor.author Švecová, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:02:52Z
dc.date.available 2010-07-13T11:02:52Z
dc.date.issued 2006-06-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/255
dc.description.abstract Cílem této práce je souhrnné zmapování možností použití Internetu ve výuce a pro výuku z pohledu žáka Střední školy oděvní a služeb Vizovice. Dotazníkem je monitorována schopnost práce žáků s Internetem, jejich zájem o Internet, dále je mapována míra jeho využití jako prostředku k získávání informací a prostředku komunikačního. cs
dc.format 40 s, 10 s. příloh cs
dc.format.extent 1523915 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject e-mail cs
dc.subject projektová výuka cs
dc.subject prezentace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject školní web cs
dc.subject videokonference cs
dc.subject diskusní fóra cs
dc.subject Internet en
dc.subject e-mail en
dc.subject project training en
dc.subject presentation en
dc.subject communication en
dc.subject school website en
dc.subject videoconference en
dc.subject discussion forums en
dc.title Jak používat internet jako základní otevřený informační zdroj, konkrétní využití jeho přenosových a komunikačních možností ve výuce a pro výuku. cs
dc.title.alternative How to use the Internet as an open public information source, usage of its transmission and communication possibilities during education and for education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chudý, Štefan
dc.date.accepted 2006-06-30
dc.description.abstract-translated The aim of this work is the aggregate mapping of possibilities of Internet use in education and for education from the point of view of a high-school student at a specialist high-school. The ability of students to work with the Internet, as well as their interest in the Internet, is monitored using a questionnaire. The volume of the Internet's use as a tool for obtaining information for education and for extending their outlook is also mapped. Its use as a means of communication is mapped too. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline Specialization in pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 4086
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A
local.subject internetová komunikace cs
local.subject internetové zdroje cs
local.subject počítačová gramotnost cs
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject Internet communication en
local.subject internet resources en
local.subject computer literacy en
local.subject secondary school students en


Files in this item

Files Size Format View
švecová_2006_bp.pdf 1.453Mb PDF View/Open
švecová_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
švecová_2006_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account