dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Ťulpová, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T12:05:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T12:05:16Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25579
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu zlepšení kvality služeb na Městském úřadu v Uherském Hradišti s využitím metody mystery shopping. Teoretická část obsahuje poznatky z marketingu služeb, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a popis metody mystery shopping a jejích dalších forem. V analytické části je nejdříve představen Městský úřad v Uherském Hradišti, poté je pomocí mystery shoppingu zhodnocena kvalita poskytovaných služeb, je vytvořena mapa vnímání jednotlivých odborů u veřejnosti a vypracována SWOT analýza. Výsledky SWOT analýzy jsou podkladem pro navržení projektu, který je podroben nákladové, rizikové a časové analýze. |
cs |
dc.format |
94 s., 4 s. (136 756 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1598623 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Services marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení kvality služeb na Městském úřadu v Uherském Hradišti pomocí metody mystery shopping |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Improvement Quality of Services at Městský úřad in Uherské Hradiště by Method Mystery Shopping |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kressová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2013-09-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is aimed at creating a project of improvement quality of services at Městský úřad in Uherské Hradiště, using a method mystery shopping. The theoretical part includes some knowledge of services marketing, marketing communication, marketing research and description of the method mystery shopping and other forms of. In the analytical part is introduced and described Městský úřad in Uherské Hradiště, thereafter, by using mystery shopping is evaluated the quality os services, is created a perceptual map of individual departments and is processed a SWOT analysis. Results of the SWOT analysis are a basis for a proposing of the project, which is subjected a cost, a risk and a time analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29704
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|