Projekt rozšíření digitálního marketingu ve společnosti Business Factory s.r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření digitálního marketingu ve společnosti Business Factory s.r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Füry, Marian
dc.contributor.author Neradilová, Marie
dc.date.accessioned 2013-10-21T11:50:02Z
dc.date.available 2013-10-21T11:50:02Z
dc.date.issued 2013-06-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25561
dc.description.abstract Moje práce se zabývá digitálním marketingem ve společnosti Business Factory. Nejedná se jen o poskytované služby zákazníkům, ale hlavně o online marketing, který využívá ke své propagaci. Pomocí anketního výzkumného šetření oslovuji její zákazníky, kteří jsou schopni lépe hodnotit poskytované služby. Na konci jsou uvedena doporučení a návrhy k rozšíření nebo změně online marketingu. cs
dc.format 91 cs
dc.format.extent 2504029 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Copywriter cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject internet cs
dc.subject SEO optimalizace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject web cs
dc.subject Copywriter en
dc.subject digital Marketing en
dc.subject online Marketing en
dc.subject Internet en
dc.subject SEO optimalization en
dc.subject Marketing en
dc.subject web page en
dc.subject web en
dc.title Projekt rozšíření digitálního marketingu ve společnosti Business Factory s.r.o cs
dc.title.alternative Project to Extend Digital Marketing for Business Factory s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2013-10-02
dc.description.abstract-translated My thesis deals with scoring digital marketting in Business Factory company. This is not only about provided services to customers, but mainly about online marketing, that company use for its own propagation. Thanks to short research survey I adress its customers, which are able to judge provided services. At the End are recommendation and suggestion to expand or to change its online marketing. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29622
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-08-12


Files in this item

Files Size Format View
neradilová_2013_dp.pdf 2.388Mb PDF View/Open
neradilová_2013_vp.doc 133.5Kb Microsoft Word View/Open
neradilová_2013_op.doc 133.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account