1. Teoretická část: Fakt a fikce v dokumentární fotografii 2. Praktická část: a) Magdalena Dobromila Rettigová - kuchařka b) Volný soubor - Zbytky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prokop, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Tily, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-15T15:04:17Z |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-15T17:15:09Z |
|
dc.date.available |
2013-10-15T15:04:17Z |
|
dc.date.available |
2013-10-15T17:15:09Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
en |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25491
|
|
dc.description.abstract |
Tato teoretická diplomová práce je zaměřena na dokumentární fotografii a používání různých technik manipulace. Zaměřuje se na historii manipulace a zabývá se důvody manipulace fotografie v současné době. Předkládá příklady od britských a amerických autorů. |
en |
dc.format |
58 |
en |
dc.format.extent |
26428332 bytes |
en |
dc.format.mimetype |
application/zip |
en |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
fotografie
|
en |
dc.subject |
dokument
|
en |
dc.subject |
manipulace
|
en |
dc.subject |
autentičnost
|
en |
dc.subject |
photography
|
en |
dc.subject |
document
|
en |
dc.subject |
manipulation
|
en |
dc.subject |
authenticity
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Fakt a fikce v dokumentární fotografii 2. Praktická část: a) Magdalena Dobromila Rettigová - kuchařka b) Volný soubor - Zbytky |
en |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Manipulation and Contemporary Documentary Photography 2. Practical Part: a) Publication: Magdalena Dobromila Rettigová b) Artwork: Leftovers |
en |
dc.type |
diplomová práce |
en |
dc.contributor.referee |
Dias, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2013-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the use of manipulation techniques in documentary photography. It looks at the history of manipulation and deals with reasons why photographs may be manipulated in contemporary photography, using examples from british and american photographers. |
en |
dc.description.department |
Kabinet teoretických studií |
en |
dc.description.result |
obhájeno |
en |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/227
|
en |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Advertising Photography |
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Reklamní fotografie |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
en |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
en |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
29784
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account