Vizuální styl a aplikace mikroregionu Východní Slovácko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální styl a aplikace mikroregionu Východní Slovácko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Bohuslav
dc.contributor.author Kočicová, Andrea
dc.date.accessioned 2013-10-15T13:21:55Z
dc.date.accessioned 2013-10-15T17:12:56Z
dc.date.available 2013-10-15T13:21:55Z
dc.date.available 2013-10-15T17:12:56Z
dc.date.issued 2012-12-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB en
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/25478
dc.description.abstract Bakalářská práce Vizuální styl a aplikace mikroregionu Východní Slovácko? řeší problematiku stavájícího vizuálního stylu. Cílem práce je vytvoření nové vizuální identity a využití v praxi. Teoretická část řeší problematiku vizuálního stylu jako takového. Zaměřuje se na prezentaci turistických destinací a na tvorbu propagačních materiálů. Praktická část obsahuje nové řešení daného tématu, tj. vytvoření nové značky vizuálního stylu a následných aplikací. Dále také grafickým řešení propagačních a informačních materiálů. en
dc.format 47 s. (45 065) en
dc.format.extent 9218366 bytes en
dc.format.mimetype application/pdf en
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vizuální styl en
dc.subject logotyp en
dc.subject manuál vizuálního stylu en
dc.subject typografie en
dc.subject propagace en
dc.subject tiskoviny en
dc.subject corporate identity en
dc.subject logotypes en
dc.subject manual of visual style en
dc.subject typography en
dc.subject promotion en
dc.subject stationery en
dc.title Vizuální styl a aplikace mikroregionu Východní Slovácko en
dc.title.alternative Corporate Identity and Its Application - the Eastern Slovácko Microregion en
dc.type bakalářská práce en
dc.contributor.referee Petrák, František
dc.date.accepted 2013-06-19
dc.description.abstract-translated Bachelor Thesis "Corporate Identity and Its Applications - Eastern Slovácko Microregion" deals with a problem of the current visual style. The goal of the thesis is to create a new visual identity and its use in practice. The theoretical part deals with the issue of visual style. It focuses on the presentation of tourist destinations and the creation of promotional materials. The practical part contains a new solution to the issue of creating a new brand visual iden-tity and subsequent applications. Furthermore, it contains the graphical solution of promotional and informational materials. en
dc.description.department Ústav vizuální tvorby en
dc.description.result obhájeno en
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/130 en
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 en
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Visual Communication en
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Vizuální komunikace en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. en
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění en
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 28814
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
kočicová_2013_bp.pdf 8.791Mb PDF View/Open
kočicová_2013_vp.doc 84Kb Microsoft Word View/Open
kočicová_2013_op.doc 88.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account