Hračka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pecháček, Ivan
|
|
dc.contributor.author |
Močička, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-14T07:33:43Z |
|
dc.date.available |
2013-10-14T07:33:43Z |
|
dc.date.issued |
2012-12-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25405
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá problematikou tvorby hračky, přesněji řečeno tvorbou autorské stolní hry s důrazem na strategické uvažování. Teoretická část mapuje nejen historii her, ale také současné tendence a jednotlivé elementy stolních her. Také vysvětluje pojmy, kolem kte-rých se hra tematicky točí. Praktická část posléze popisuje samotný proces tvorby, od for-mování obsahu a pravidel, přes vytvoření vizuální identity hry, až k navržení finálního ře-šení produktu, včetně úvah a řešených problémů, které zásadně ovlivnily vývoj. |
cs |
dc.format |
38 s. (69000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3499281 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hračka
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
zábava
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
živly
|
cs |
dc.subject |
toy
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
board game
|
en |
dc.subject |
entertainment
|
en |
dc.subject |
stratégy
|
en |
dc.subject |
elements
|
en |
dc.title |
Hračka |
cs |
dc.title.alternative |
Toy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skácel, Václav |
|
dc.date.accepted |
2013-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with issue of toy design, specifically designing of completly new board game with emphasis on strategic thinking. Theoretical part maps not only history of games, but also contemporary tendencies and individual elements of board games. Also it explains concepts around which game theme revolves. Practical part then describes development proces itself, from forming theme and game rules, through creation of visual identity of game, to designing final product, including reasoning and solved problems, that fundamen-tally affected development. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/130
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - 3D design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - 3D Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
28794
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account