Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Nárožná, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:33:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T14:33:11Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2534
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se týká vytvoření projektu marketingové komunikace pro společnost Art computer a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je snaha o zvýšení prodeje výrobků Fujitsu Siemens. Za tímto účelem jsem nejprve analyzovala aktuální situaci využití nástrojů marketingové komunikace. Následný marketingový průzkum zákazníků obsahoval velké množství poznatků nezbytných pro tvorbu doporučení. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace firmou. Rovněž SWOT a Porterova analýza je součástí práce. Na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu jsem vypracovala projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je zvýšení prodeje výrobků Fujitsu Siemens. Na konci práce jsem projekt podrobila rizikové a nákladové analýze |
cs |
dc.format |
120 s., 20 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
679328 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Fujitsu Siemens
|
cs |
dc.subject |
Art computer
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
Fujitsu Siemens
|
en |
dc.subject |
Art computer
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of marketing communication of the Art computer a.s. to increase Fujitsu Siemens products sale. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zapletalová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2007-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis work concern the composing of the project of marketing communication plan of the Art computer, a.s. company. The principal purpose of its elaboration is the tendency to increase the Fujitsu Siemens products sale. On this purpose I first analyse actual situation of using marketing communication instruments. The subsequent marketing research of consumers includes a big amount of informations necessary for creation of the recommendations. The analysis of actual degree of using marketing communication by the company is a part of the thesis. Also SWOT and Porter analyses are part of the thesis. Using the analysis and marketing research results I have elaborated a project of the Art computer, a.s. marketing communication with the principal aim to increase the Fujitsu Siemens products sale. In the end of the thesis I have analyzed the project from the point of view of cost and risk analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6356
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account