dc.contributor.advisor |
Stránský, Bohuslav
|
|
dc.contributor.author |
Ondrušová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-14T00:04:20Z |
|
dc.date.available |
2013-10-14T00:04:20Z |
|
dc.date.issued |
2012-12-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25279
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem herní aplikace pro mobilní zařízení, především tablety. Teoretická část obecně popisuje co je hra. Nalezneme zde také analýzu současných trendů v herních principech i designu, popis nových možností, které přinášejí mobilní platformy, typy her, hry jako umělecké dílo a vývoj elektronické hry v závislosti na platformě. Praktická část popisuje návrh aplikace s využitím poznatků z teoretické části. Je zde nastíněna základní idea, volba platformy, grafické uspořádání hry a drátěný model, popis vizuálního stylu a technologie výroby. Cílem práce je na základě dat, zjištěných díky textové části, vytvořit návrh závodní hry pro mobilní zařízení v originálním grafickém ztvárnění. |
cs |
dc.format |
111 s. Obrazové přílohy - 7 s. |
cs |
dc.format.extent |
8288358 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
mobilní zařízení
|
cs |
dc.subject |
tablet
|
cs |
dc.subject |
výtvarné pojetí
|
cs |
dc.subject |
ruční výroba
|
cs |
dc.subject |
leveldesign
|
cs |
dc.subject |
historie elektronických her
|
cs |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
mobile devices
|
en |
dc.subject |
tablet
|
en |
dc.subject |
art concept
|
en |
dc.subject |
handmade
|
en |
dc.subject |
leveldesign
|
en |
dc.subject |
electronic game history
|
en |
dc.title |
Návrh herní aplikace pro mobilní zařízení |
cs |
dc.title.alternative |
Design of a Gaming Application for Mobile Devices |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2013-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master?s thesis deals with design of gaming application for mobile devices, mainly tablets. The theoretical part of the thesis describes what is a game. We can found here analysis of latest trends in gaming principles and design, description of new possibilities which mobile device can bring, game types, games as piece of art and evolution of games and their device. The practical part uses theoretical informations from previous part and describes design of the specific application. It contains informations about basic idea of the game, chosen device, graphic shape, wireframe and descripion of technologies I used. The goal is to design the original racing game graphics for mobile device. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/189
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Vizuální komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Visual Communication |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
28847
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|