dc.contributor.advisor |
Kovařík, Vladimír
|
|
dc.contributor.author |
Urbánek, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-13T20:24:53Z |
|
dc.date.available |
2013-10-13T20:24:53Z |
|
dc.date.issued |
2012-12-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25223
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou navržení a následné marketingové propagace nové aplikace, určené pro mobilní zařízení. Navrhovaná aplikace si klade za cíl nahradit doposud zastaralé a nejednotné způsoby zápisů dílčích součinností, kladených na řádný průběh studia na středních školách. Konkrétně se jedná především o sjednocení a digitalizaci údajů, které se doposud v nejčastějším zastoupení vyskytovaly pouze v tištěné podobě. Práce se mimo jiné zabývá analýzou současného stavu i příkladů atypických řešení některých středních škol v České republice. Výsledkem je představení vlastního řešení, vč. návrhu marketingové propagace, legislativní problematiky pro centrální užití aplikace na národní úrovni a technologické stránky, tedy jakým způsobem by dané aplikaci byl zajištěn technický chod a bezpečnost vkládaných údajů. |
cs |
dc.format |
76 s. (87 825 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
8855735 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová propagace
|
cs |
dc.subject |
Sharelog
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
třídní kniha
|
cs |
dc.subject |
iPad
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
mobilní zařízení
|
cs |
dc.subject |
mobile application
|
en |
dc.subject |
marketing promotion
|
en |
dc.subject |
Sharelog
|
en |
dc.subject |
high school
|
en |
dc.subject |
class book
|
en |
dc.subject |
iPad
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
mobile device
|
en |
dc.title |
Návrh a propagace aplikace pro mobilní zařízení |
cs |
dc.title.alternative |
Design and Promotion of an Application for Mobile Devices |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stránský, Bohuslav |
|
dc.date.accepted |
2013-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the design and marketing promotion of new application for mobile devices. The proposed application aims to cover far-outdated and inconsistent way of writing sub synergies placed on a proper course of study in high schools. Specifically, it is all about standardization and digitization of data, so far the most common representation occurred only in printed form. Furthermore, work analyzes the current situation and examples of atypical solutions to some high schools in the Czech Republic. The result is the introduction of a custom solution, inc. recommendation of the marketing promotion, legislative issues for central use application at the national level and technological sites, how the application should ensure the technical operation and security of the data as well. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/189
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Vizuální komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Visual Communication |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
28849
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|