Vliv etiky na strategické plánování a způsob využití v podniku PZB spol.s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Papoušková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:25:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T14:25:50Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2510
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o působení etiky na strategické plánování ve firmě PZB spol.s.r.o. Cílem této práce je seznámit čtenáře o jednotlivých činnostech managementu, představit co obnáší pojem etika, zvláště etika v souvislosti s podnikatelskou činností, co se skrývá pod pojmem strategie a strategické plánování. To celé je uvedeno na konkrétní firmě, kde je analyzován současný stav a zároveň jsou předloženy možné návrhy pro zdokonalení současného stavu dané společnosti. |
cs |
dc.format |
68 s., 3 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1182137 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Management
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
podnikatelská etika
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
Management
|
en |
dc.subject |
Ethics
|
en |
dc.subject |
Business Ethics
|
en |
dc.subject |
Strategy
|
en |
dc.subject |
Strategic planning
|
en |
dc.title |
Vliv etiky na strategické plánování a způsob využití v podniku PZB spol.s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The influence of ethics over the strategic planning and the way of use in the company PZB spol.s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanák, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2007-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This works is about the influence of ethics on strategy planning in the company PZB spol.s.r.o. The purpose of this works is to inform readers about individual operations of management, to introduce the conception of ethics, especially the ethics in context of business activity, to inform about the conception of strategy and strategic planning. This all is shown on the concrete company, where the present conditions is analyzed and simultaneously are showed feasible suggestions for improvement of present condition of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6575
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account