1. Teoretická část: Pohnutá estetika v animovaném filmu 2. Praktická část: Kámen - kreslený animovaný film
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregor, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Žáček, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-13T08:58:55Z |
|
dc.date.available |
2013-10-13T08:58:55Z |
|
dc.date.issued |
2012-12-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25037
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zkoumá a dává do souvislostí jevy, které narušují, rozmělňují, ohýbají či přímo boří zaběhnutá schémata na poli animovaného filmu. Zamýšlí se nad východisky a směřováním těchto deformací a snaží se uchopit v rámci tradic estetiky. |
cs |
dc.format |
63 (+24 stran příloh) |
cs |
dc.format.extent |
10675422 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pohnutá estetika
|
cs |
dc.subject |
ošklivost
|
cs |
dc.subject |
výtvarná stylizace
|
cs |
dc.subject |
animace
|
cs |
dc.subject |
forma
|
cs |
dc.subject |
glitch
|
cs |
dc.subject |
avantgarda
|
cs |
dc.subject |
riotous aesthetics
|
en |
dc.subject |
seditious
|
en |
dc.subject |
ugliness
|
en |
dc.subject |
artistic stylization
|
en |
dc.subject |
animation
|
en |
dc.subject |
form
|
en |
dc.subject |
glitch
|
en |
dc.subject |
avantgarde
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Pohnutá estetika v animovaném filmu 2. Praktická část: Kámen - kreslený animovaný film |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Sedition/Riotous Aesthetics in Animation 2. Practical Part: Stone - hand-drawn animated short |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slivka, Ondrej |
|
dc.date.accepted |
2013-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis examines and correlates events that disrupt, diffract, bend or even breaks the established schemes in the field of animation. The text contemplates about the starting points and the direction of deformation/distortion and it tries to grasp these phenomenas in traditions of aesthetics. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/183
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Animovaná tvorba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Animation |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
28975
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account