dc.contributor.advisor |
Nemeškal, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Lorenz, David
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-13T06:52:15Z |
|
dc.date.available |
2013-10-13T06:52:15Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24990
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou filmů z pohledu střihové skladby. Bude se snažit popsat a rozpoznat filmové styly. Popíše různé druhy montáží a obecné informace, které jsou spjaty se střihovou skladbou. Následně pak skrze strukturu, žánr a montáž se pokusí vytvořit funkční schéma či určitý vzorec, podle kterého by se daly analyzovat a dělit filmy. |
cs |
dc.format |
41 s. (62 511 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2049590 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
střih
|
cs |
dc.subject |
montáž
|
cs |
dc.subject |
žánr
|
cs |
dc.subject |
struktura
|
cs |
dc.subject |
střihová skladba
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
edit
|
en |
dc.subject |
montage
|
en |
dc.subject |
genre
|
en |
dc.subject |
structure
|
en |
dc.subject |
editing
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Možnosti střihové analýzy 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Possibilities of Editing Analysis 2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., editing |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Labík, Ludovít |
|
dc.date.accepted |
2013-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the analysis of the film in terms of editing. It will try to define and separate different film styles and it also describes the various types of montage and general information that are associated with editing. Subsequently through a structure, genre and a montage, it tries to create a sort of functional diagram or a formula. Thanks to this formula, movies can be analyzed and sorted out. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Střih a zvuk |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Editing and Sound |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
28798
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-14 |
|