Zvýšení konkurenceschopnosti firmy Hubert Kutňák, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení konkurenceschopnosti firmy Hubert Kutňák, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Heczková, Eva
dc.contributor.author Vašíčková, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-13T05:56:02Z
dc.date.available 2013-10-13T05:56:02Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24975
dc.description.abstract Tato práce se zabývá problematikou zvýšení konkurenceschopnosti firmy Hubert Kutňák, s.r.o. Teoretická část je zaměřena na podrobnou analýzu pojmů konkurenceschopnost, finanční analýza a rozvoj společnosti. V praktické části jsou analyzovány produkty a prodejní strategie společnosti. Dále jsou analyzovány ekonomické údaje, a to zejména rozvaha a výkaz zisku a ztráty. Pro analýzu byly využity rozdílové ukazatele, poměrové ukazatele, analýza likvidity, ukazatele rentability a další ukazatele. Výsledky analýzy jsou rozšířeny o SWOT analýzu firmy a dále jsou podrobeny benchmarkingem přímého konkurenta, a to společností PROPLAST CZ, s.r.o. Cílem této práce je na základě provedených analýz, navrhnout doporučení, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Hubert Kutňák, s.r.o. na trhu. cs
dc.format 84 s. cs
dc.format.extent 6823363 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Finanční analýza cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject firma cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject doporučení cs
dc.subject Financial analysis en
dc.subject competitiveness en
dc.subject company en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject recommendation en
dc.title Zvýšení konkurenceschopnosti firmy Hubert Kutňák, s.r.o. cs
dc.title.alternative Increasing Competitive Ability of Company Hubert Kutňák, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2013-06-06
dc.description.abstract-translated This project analyzes the increase of competitiveness of the Hubert Kutňák, Ltd. company. Thetheoretical part is focused on a detailed analysis of terms such as competitiveness, financial analysis and development. In the practical part products and a marketing strategy of the company are analyzed. Furthermore, the analysis focuses on economic data, especially on the balance sheet and the profit and loss account. For the analysis in this project differential indicators, ratios, analysis of liquidity, profitability ratios and other indicators were applied. Results of the analysis are also extended by the SWOT analysis of the company and are subjected to the benchmarking of the direct competitor, namely the PROPLAST CZ, Ltd. company. The aim of this project is to suggest recommendations based on the result of above mentioned analyses, which will lead to the increase of the competitivness of Hubert Kutnak, Ltd. on the market. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Finanční řízení podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Financial management of enterprises en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32636
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
vašíčková_2013_bp.pdf 6.507Mb PDF View/Open
vašíčková_2013_vp.pdf 617.8Kb PDF View/Open
vašíčková_2013_op.pdf 1.209Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account