dc.contributor.advisor |
Labík, Ludovít
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáčková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-13T01:33:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-13T01:33:11Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24841
|
|
dc.description.abstract |
Žánr usnadňuje divákovi, filmovým kritikům a filmovým tvůrcům jejich představu o filmu a o tom, co by od něj měli očekávat. Je těžké ho přesně definovat, jelikož divákovo očekávání je ovlivněno kulturou a dobou, ve které žije. Filmový žánr není definován jen na základě námětu nebo tématu, může ho charakterizovat také syžetové uspořádání nebo vlastní prezentace (př. Muzikál ?tančí se a zpívá). Střihačům pak tato žánrová ikonografie může pomáhat v komunikaci s divákem. Ve své práci se budu zabývat touto ustálenou ikonografií a jejím vlivem na střihový postup ve filmu Erikit. |
cs |
dc.format |
37 s. (60 028 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2406316 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
žánr
|
cs |
dc.subject |
střih
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
ikonografie
|
cs |
dc.subject |
Erikit
|
cs |
dc.subject |
postprodukce
|
cs |
dc.subject |
střihový postup
|
cs |
dc.subject |
genre
|
en |
dc.subject |
editing
|
en |
dc.subject |
movie
|
en |
dc.subject |
genre code
|
en |
dc.subject |
Erikit
|
en |
dc.subject |
postproduction
|
en |
dc.subject |
editing process
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Žánrová ikonografie v rámci střihové skladby 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min.,střihová skladba |
cs |
dc.title.alternative |
1. Teoretical part: Editing Code in a Film Genre 2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Length oat least 10 mins., editing |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíková, Jana |
|
dc.contributor.referee |
Labík, Ludovít |
|
dc.date.accepted |
2013-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
Film genre simplifies the viewer's, film critic's and film-maker's expectation and conception about a film. It is difficult to define it precisely because the viewer's expectation is formed by his culture and times in which he lives. This genre codes helps editors to comunicate with the viewer. In my work I am going to deal with genre codes and its effect on editing process in documentary movie Erikit. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Editing and Sound |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
28781
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-14 |
|