Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pospíšil, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Pezlarová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:15:57Z |
|
dc.date.available |
2017-05-04T23:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2483
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON. Cílem práce je vytvořit nové kategorie prodejen A, B, C, D zařazených do letáku PROTON a navrhnout komunikační mix pro tyto skupiny. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky na téma komunikační mix a segmentace trhu. Část praktická je zaměřena na stručnou charakteristiku firmy a podrobnou analýzu komunikačního mixu letáku PROTON. Závěrem v praktické části je zpracování projektu zaměřeného na kategorizaci prodejen a návrh komunikačního mixu v roce 2007. |
cs |
dc.format |
82 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2744248 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017 |
|
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
leták PROTON
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
leaflet PROTON
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
Projekt komunikačního mixu pro skupiny zákazníků uvedené v letáku PROTON |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of the communication mix for a new categories of customers presented in the PROTON leaflet |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2007-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my master thesis is The Project of the communication mix for a new categories of customers presented in the PROTON leaflet. The main purpose of this work is generated new customer categories for PROTON and purpose communication mix for these categories. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part inclu-des the theoretical knowledge of communication mix and market segmentation. The practical part contains company characteristics and its detailed analyse of communication mix for PROTON leaflet. The final part includes detailed categorization and propsal of communication mix in 2007 |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6134
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account