dc.contributor.advisor |
Illík, Rostislav
|
|
dc.contributor.author |
Sedláčková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-13T01:22:27Z |
|
dc.date.available |
2013-10-13T01:22:27Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24834
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem teoretické práce je zdravá výživa, její propagace a historie. V této části bych chtěla také zmínit a představit známé české i zahraniční firmy, které se zdravým stravováním souvisí. Ve stručnosti jsem se také pokusila popsat rozdíl mezi zdravou výživou a biopotravinami a také zmapovat nejdůležitější české i zahraniční značky bio kvality. Praktická část obsahuje řešení vizuálního stylu imaginární firmy s názvem Biobab. Jedná se o obchod a restauraci se sortimentem zaměřeným především na zdravou výživu a bio potraviny. |
cs |
dc.format |
60 s. (63 670 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3134661 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Corporate design
|
cs |
dc.subject |
Vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
Logo
|
cs |
dc.subject |
Zdravá výživa
|
cs |
dc.subject |
Bio potraviny
|
cs |
dc.subject |
Corporate design. Visual styles. Logotype. Healthy food. Bio food. Organic Food
|
en |
dc.title |
Zdravá výživa a její propagace |
cs |
dc.title.alternative |
Healthy Diet and Its Promotion |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Eliška, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topic of the theoretical part of the thesis is the healthy food, its promotion, propagation and history. In this part of the thesis, I would like to mention and present the well-known companies from the Czech Republic and also from abroad, which are connected with healthy eating. I would like also describe the differences between the healthy eating and the organic (BIO) food. The practical part of the thesis consists of the visual style of the imaginary company called Biobab. This company consist of the shop and restaurant, which are connected with healthy eating and organic (BIO) food. |
en |
dc.description.department |
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/129
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
29361
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|