Zdravá výživa a její propagace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zdravá výživa a její propagace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Illík, Rostislav
dc.contributor.author Sedláčková, Adéla
dc.date.accessioned 2013-10-13T01:22:27Z
dc.date.available 2013-10-13T01:22:27Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24834
dc.description.abstract Hlavním tématem teoretické práce je zdravá výživa, její propagace a historie. V této části bych chtěla také zmínit a představit známé české i zahraniční firmy, které se zdravým stravováním souvisí. Ve stručnosti jsem se také pokusila popsat rozdíl mezi zdravou výživou a biopotravinami a také zmapovat nejdůležitější české i zahraniční značky bio kvality. Praktická část obsahuje řešení vizuálního stylu imaginární firmy s názvem Biobab. Jedná se o obchod a restauraci se sortimentem zaměřeným především na zdravou výživu a bio potraviny. cs
dc.format 60 s. (63 670 znaků) cs
dc.format.extent 3134661 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Corporate design cs
dc.subject Vizuální styl cs
dc.subject Logo cs
dc.subject Zdravá výživa cs
dc.subject Bio potraviny cs
dc.subject Corporate design. Visual styles. Logotype. Healthy food. Bio food. Organic Food en
dc.title Zdravá výživa a její propagace cs
dc.title.alternative Healthy Diet and Its Promotion en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Eliška, Jiří
dc.date.accepted 2013-06-12
dc.description.abstract-translated The main topic of the theoretical part of the thesis is the healthy food, its promotion, propagation and history. In this part of the thesis, I would like to mention and present the well-known companies from the Czech Republic and also from abroad, which are connected with healthy eating. I would like also describe the differences between the healthy eating and the organic (BIO) food. The practical part of the thesis consists of the visual style of the imaginary company called Biobab. This company consist of the shop and restaurant, which are connected with healthy eating and organic (BIO) food. en
dc.description.department Ústav reklamní fotografie a grafiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/129 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 29361
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
sedláčková_2013_bp.pdf 2.989Mb PDF View/Open
sedláčková_2013_vp.doc 91Kb Microsoft Word View/Open
sedláčková_2013_op.doc 85.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account