dc.contributor.advisor |
Nýdrle, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Kovářová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-12T22:00:03Z |
|
dc.date.available |
2013-10-12T22:00:03Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24772
|
|
dc.description.abstract |
Nastavení komunikace mezi režisérem a hercem je jednou z nejméně popsaných a tudíž často podceňovaných oblastí filmové režie. Ve své práci shrnuji směry, jakým se režisér při komunikaci s herci může ubírat a komentuji popisované metody na konkrétních případech z režie mých vlastních filmů. |
cs |
dc.format |
32 s. (45 665 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1645039 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
režie
|
cs |
dc.subject |
režisér
|
cs |
dc.subject |
herectví
|
cs |
dc.subject |
herec
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
directing
|
en |
dc.subject |
director
|
en |
dc.subject |
acting
|
en |
dc.subject |
performance
|
en |
dc.subject |
actor
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Vztah a komunikace režiséra s hercem 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Relationship and Communication of the Director and the Actor 2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works, length at least 10 mins., directing |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pondikas, Alexandr K. |
|
dc.date.accepted |
2013-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
Establishment of communication in between the director and the actor remains one of the least described area of the film directing. In my thesis I summarize the ways the director could choose for the communication with the actors and complement the described methods by concrete instances from my own films. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
28793
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-14 |
|