dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Holešovský, Vít
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:05:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T14:05:20Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2470
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část této práce se zabývá uvedením do maloobchodního prostředí a jeho charak-teristickými rysy. Její další sekce pokračuje popsáním propagace v maloobchodu. Následu-jící sekce jsou zaměřeny na přímo zacílená média s akcentem na tištěné propagační pro-středky obchodních řetězců a jejich specifika. Dále jsou uvedeny možnosti měření efektivi-ty a příklady z praxe s podrobným popsáním přístroje oční kamera a výzkumu stopování zraku. Současnými trendy v neadresné distribuci je čtenář uveden do problematiky letákové propagace v českém prostředí. Na tuto sekci navazují konkrétní kritéria pro analyzování letáků v části praktické. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu Incoma, charakteristiky analyzovaných řetězců a samotná analýza po formální a obsahové stránce. Výstup analýzy je následně shrnut v příslušné kapitole a v závěru této bakalářské práce. |
cs |
dc.format |
67 s., 5 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
687899 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
maloobchodní prostředí
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
přímo zacílená média
|
cs |
dc.subject |
tištěné propagační prostředky obchodních řetězců
|
cs |
dc.subject |
specifika
|
cs |
dc.subject |
charakteristika
|
cs |
dc.subject |
možnosti měření efektivity
|
cs |
dc.subject |
oční kamera
|
cs |
dc.subject |
stopování zraku
|
cs |
dc.subject |
současné trendy
|
cs |
dc.subject |
neadresná distribuce
|
cs |
dc.subject |
letáková propagace
|
cs |
dc.subject |
české prostředí
|
cs |
dc.subject |
kritéria pro analyzování
|
cs |
dc.subject |
analýza tištěných propagačních prostředků
|
cs |
dc.subject |
retail business environment
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
direct media
|
en |
dc.subject |
print advertising media of the commercial chains
|
en |
dc.subject |
specifications
|
en |
dc.subject |
characteristics
|
en |
dc.subject |
options for effective measurement
|
en |
dc.subject |
Eye camera
|
en |
dc.subject |
Eye tracking
|
en |
dc.subject |
current trends
|
en |
dc.subject |
non-direct distribution
|
en |
dc.subject |
handout advertising
|
en |
dc.subject |
Czech environment
|
en |
dc.subject |
the analysis criteria
|
en |
dc.subject |
the analysis of the handouts
|
en |
dc.title |
Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of print advertising media of the commercial chains |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretic part of this work deals with an introduction into the retail business environment and its characteristic traits. Its next division continues with the describing of the advertising in retail business. Following divisions are focused on the direct media with stress on the print advertising media and its specifications. Next are mentioned options for effective measurement and examples from the practice along with a detailed description of the Eye camera device and the Eye tracking research. Through current trends in the non-direct distribution the reader is introduced to the handout advertising issue according to the Czech environment. To this division sequences the concrete criteria for the handouts analyzing in the practical part. In the practical part the results of the incoma research are mentioned, chains' characteris-tics are analysed, and the analysis itself includes the formal and the content aspect. The output of the analysis is summarized subsequently in the relevant sequence and in the end of this bachelor work. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4801
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|