dc.contributor.advisor |
Glogar, Alois
|
|
dc.contributor.author |
Machová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:04:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T14:04:42Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2468
|
|
dc.description.abstract |
Kdyby student věděl, s jakými problémy se setká během zpracování tématu práce, které si vybral, tak by si to téma nikdy nezvolil. Na druhé straně si myslím že právě složitost a množství problémů, které jsem musela v průběhu zpracování práce řešit, mi velmi pomoh-lo pochopit co to je uplatnění znalostí v diplomové práci. Bohužel už není čas na to, abych tomu věnovala samostatnou kapitolu, která by mohla být rozmnožena a využita kolegy, kteří se budou diplomovými pracemi v příštích letech trápit. V každém případě musím zdů-raznit tyto rysy práce: 1) Pokus o rozšíření a upřesnění a zkvalitnění základních pojmů znalostní teorie. 2) Problematiku výběru a využití znalostní teorie pro zkvalitnění úrovně personálu. 3) Problémy znalostní teorie, které otevírá spojení znal teorie s marketingem. 4) Náměty, které je třeba jako budoucí úkoly rozvoje marketingu a rozvoje znalostní teorie na fakultě managementu řešit. |
cs |
dc.format |
46 s. |
cs |
dc.format.extent |
541524 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
znalost
|
cs |
dc.subject |
explicitní znalost
|
cs |
dc.subject |
tacitní znalost
|
cs |
dc.subject |
implicitní znalost
|
cs |
dc.subject |
znalostní teorie
|
cs |
dc.subject |
znalostní management
|
cs |
dc.subject |
znalostní marketing
|
cs |
dc.subject |
knowledge
|
en |
dc.subject |
explicite knowledge
|
en |
dc.subject |
tacit knowledge
|
en |
dc.subject |
implicite knowledge
|
en |
dc.subject |
knowledge theory
|
en |
dc.subject |
knowledge management
|
en |
dc.subject |
knowledge marketing
|
en |
dc.title |
Využití koncepce znalostního managementu ke zvýšení efektivnosti regionálního marketingu města Zlína |
cs |
dc.title.alternative |
Conception of knowledge management usage to increase Zlin city regional marketing effectiveness |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ladová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2007-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
If I knew, what problems are joined to selected theme, I select it never. Overleaf I think that many complication and troubles along processing work analysed, very help me to improve practical applications of knowledge into diploma work. Unfortunately already isn't time to make independent chapter, which it might be used by colleagues, which will work on simi-lar theme in years to come. At all events I have to stress these work areas: 1.) Attempt at generalization, specifications and improve the quality of basic knowl-edge theory conception. 2.) Problems with selection and knowledge theory usage for improve the quality of lev-els of personnel. 3.) Opening problems with connection of knowledge theory term with practical mar-keting term. 4.) Definition of future subjects to marketing development and knowledge theory for marketing faculty needs. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
5761
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|