dc.contributor.advisor |
Liebenberger, Július
|
|
dc.contributor.author |
Kvasnička, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-12T19:05:36Z |
|
dc.date.available |
2013-10-12T19:05:36Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24679
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická bakalářská práce se zaměřuje na možnosti využití prostoru a barvy kameramanem na ovlivnění vnímání audiovizuálního díla divákem. V první části se zaměřuje na detailnější rozbor mizanscény a výrazovích prostředků kameramana. V druhé na rozebírá symboliku barev, barevné řešení scény a barevné svícení. Dále taky rozebírá film "SEPARACE" (praktická část bakalářská práce) z pohledu prostoru a výrazovích prostředků. Nakonec rozebírá film "Ovoce stormů rajských jíme" a zejméná práci kameramana Jaroslava Kučery. Praktická bakalářská práce je hraný film o rozsahu cca 15 minut. |
cs |
dc.format |
44 s. (49 033 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
41406187 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Prostor
|
cs |
dc.subject |
Barva
|
cs |
dc.subject |
Mizanscéna
|
cs |
dc.subject |
Kostýmy
|
cs |
dc.subject |
masky
|
cs |
dc.subject |
svícení
|
cs |
dc.subject |
chování herce
|
cs |
dc.subject |
symbolika barev
|
cs |
dc.subject |
barevné svícení
|
cs |
dc.subject |
Space
|
en |
dc.subject |
color
|
en |
dc.subject |
mise en sc?ne
|
en |
dc.subject |
costumes
|
en |
dc.subject |
masks
|
en |
dc.subject |
lighting
|
en |
dc.subject |
actor behavior
|
en |
dc.subject |
symbolism of colors
|
en |
dc.subject |
colored lighting
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Prostor a barva 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Space and Color 2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., camera |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ďuriš, Ján |
|
dc.contributor.referee |
Liebenberger, Július |
|
dc.date.accepted |
2013-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focusing on the cinematographer possibilities' of using the space and coloring to influence the perception of the audiovisual viewer. In the first part, the thesis is focused on a detailed analysis of the mise en sc?ne and the means of expressions of the cinematographer. In the second part, the thesis is focused the symbolism of colors, the color schemes and color lighting.Furthermore, also discusses the film "Separation" (Practical part of the bachelor thesis) in terms of space and means of expression. At the end, it discusses the film "Fruit of Paradise" and particularly the work of cinematographer Jaroslav Kucera. Practical thesis is a film about the range of about 15 minutes. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
29052
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-14 |
|