Plánování propagace střední školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plánování propagace střední školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Loudát, Zdeněk
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:03:14Z
dc.date.available 2010-07-14T14:03:14Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2462
dc.description.abstract Diplomová práce je návodem, jak plánovat propagaci střední školy, jakých druhů pro-pagace použít a v jaké časovém sledu pracovat při získávání nových klientů pro studium na střední škole. Dále uvádí, jakých metod použít při komunikaci s potencionálními klienty školy, jejich rodiči a ostatními partnery. Z výzkumu a analytické části této práce vyplývá, jakých prostředků využít při propagaci školy, jaké jsou názory studentů, na co se orientují a čemu dávají přednost při výběru svého budoucího povolání, co je pro ně důležité a co je okrajové. Projektová část práce obsahuje rozpracovaný plán ročních činností, které se týkají propagace střední školy. cs
dc.format 69 s., 6 s. příloh cs
dc.format.extent 1358550 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject propagace cs
dc.subject osobní komunikace cs
dc.subject prezentace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject burzy škol cs
dc.subject publicity en
dc.subject personal communication en
dc.subject presentation en
dc.subject advertising en
dc.subject school fairs en
dc.title Plánování propagace střední školy cs
dc.title.alternative Secondary school promotion planning en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated This thesis is a manual how to plan a publicity of secondary school, which kinds of promoti-on are useful and which sequence is suitable for a recruitment of new studies'clients at secon-dary school.There are also methods used for communication with potentional school appli-kants, their parents and other partners. From the analytical part and research follows the way of using various means for school publicity, students'opinions, their orientation and preferences in the choice of profession, what is important and what is marginal for them. The project part contents detailed planning of activities in the course of the year in the field of promotion of secondary school en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4951
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
loudát_2007_dp.pdfBlocked 1.295Mb PDF View/Open
loudát_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
loudát_2007_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account