dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Loudát, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:03:14Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T14:03:14Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2462
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je návodem, jak plánovat propagaci střední školy, jakých druhů pro-pagace použít a v jaké časovém sledu pracovat při získávání nových klientů pro studium na střední škole. Dále uvádí, jakých metod použít při komunikaci s potencionálními klienty školy, jejich rodiči a ostatními partnery. Z výzkumu a analytické části této práce vyplývá, jakých prostředků využít při propagaci školy, jaké jsou názory studentů, na co se orientují a čemu dávají přednost při výběru svého budoucího povolání, co je pro ně důležité a co je okrajové. Projektová část práce obsahuje rozpracovaný plán ročních činností, které se týkají propagace střední školy. |
cs |
dc.format |
69 s., 6 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1358550 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
osobní komunikace
|
cs |
dc.subject |
prezentace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
burzy škol
|
cs |
dc.subject |
publicity
|
en |
dc.subject |
personal communication
|
en |
dc.subject |
presentation
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
school fairs
|
en |
dc.title |
Plánování propagace střední školy |
cs |
dc.title.alternative |
Secondary school promotion planning |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is a manual how to plan a publicity of secondary school, which kinds of promoti-on are useful and which sequence is suitable for a recruitment of new studies'clients at secon-dary school.There are also methods used for communication with potentional school appli-kants, their parents and other partners. From the analytical part and research follows the way of using various means for school publicity, students'opinions, their orientation and preferences in the choice of profession, what is important and what is marginal for them. The project part contents detailed planning of activities in the course of the year in the field of promotion of secondary school |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4951
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|