dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Měřínský, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:02:42Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:12Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2459
|
|
dc.description.abstract |
Účelem této práce je analyzovat možnosti online komunikace. Definovat hodnoty a stanovit určité postupy a doporučení pro využití nových medií při komunikaci sítě kaváren. V teoretické části je práce zaměřena na marketing, internet a nová media. V jedné části se okrajově zabývám i kulturním aspektem kavárny a jejích služeb, které je možné v online komunikaci využít. V analytické části se setkáme s několika případovými studiemi, které nám ukáží alternativní způsoby využití nových medií. Zároveň zde jsou uvedeny rozbor dvou výzkumů se stejnou tématikou. Projektová část vede k závěrečnému doporučení a jednoduchému aplikačnímu rozboru hodnot, na které je potřeba se při využívání nových medií zaměřit. V závěru jsou nejzákladnější body shrnuty. |
cs |
dc.format |
109 |
cs |
dc.format.extent |
4128678 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012 |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
multimedia
|
cs |
dc.subject |
nová media
|
cs |
dc.subject |
online reklama
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.subject |
multimedia
|
en |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.subject |
online advertising
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of the chain of new coffee house with focus on new media |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is analyze online communication possibilities. Purpose is to define a certain values for coffee house network, including the set of consecutions and suggestion for new media communication. In the theoretical part, the thesis is focused on marketing, internet and new media. In one part is as well mentioned the cultural impact of coffee culture and services, which are possible to use in the online communication. In the analytic part are shown a few case studies, which are adapting some alternative new media usage. As well two research works, in this topic, including evaluation can be found here. The project part leads to the final target analysis and recommendation regarding effective new media application. The major values and pieces of knowledge are brought together in the final summary. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4909
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|