dc.contributor.advisor |
Katolický, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Kašparová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-12T00:04:52Z |
|
dc.date.available |
2013-10-12T00:04:52Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24559
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí firmy RIM ? CZ spol. s r. o., resp. jejího nového výrobku, kancelářské židle FLEXi. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je provedena rešerše literatury, vysvětleny pojmy jako konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční prostředí a definovány cíle a metody konkurenční analýzy. Praktická část se věnuje charakteristice firmy, analýze jejímu prostředí, charakteristice nového výrobku a vybraných konkurentů, kteří nabízejí podobné produkty. Dále jsou v práci srovnávány výrobky dle různých kritérií jako například dle technických parametrů, cenové nabídky a ekonomické situace každé firmy, jelikož jejich sídla jsou v různých státech světa. V závěru této bakalářské práce je navrženo doporučení pro firmu vyplývající z celé práce. |
cs |
dc.format |
81 s. |
cs |
dc.format.extent |
2442302 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční prostředí
|
cs |
dc.subject |
konkurenční analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Competitive
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
competitive enviroment
|
en |
dc.subject |
competitive analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí nového výrobku firmy RIM - CZ, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Competitive Environment of a New Product of the Company RIM - CZ, spol. s r. o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krenar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the analysis of the competitive environment of the company RIM - CZ spol. s r. o., or its new product ? office chair called FLEXi. This thesis is composed of two parts. In the theoretical part there is a bibliographic search, the terms such as competition, competitiveness, and competitive environment are explained. There are also defined objectives and methods of competitive analysis. The practical part deals with the company profile, an analysis of its environment, characteristics of the new product and selected competitors who offer similar products. Furthermore, this work compares similar products according to various criteria such as technical parameters, quotation, and economic situation of each company, because their headquarters are located in different countries of the world. In conclusion of this thesis, a recommendation for the firm is suggested. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32646
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|