dc.contributor.advisor |
Sasínková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Zavřelová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T23:55:09Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T23:55:09Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24549
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou situaci budování značky Zahrada v pohodě a na základě vyhodnocení dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro účinné budování značky. V teoretické části práce jsou zpracovány teoretické poznatky na základě průzkumu dostupných literárních zdrojů, týkajících se problematiky značky a jejího budování, především prvky, hodnota a význam značky, její měření a budování. Praktická část je zaměřena na představení analyzované značky, která je předmětem následujícího marketingového výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, jehož vyhodnocení je zdrojem informací pro zmíněná doporučení. |
cs |
dc.format |
69 s. (99 031 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
1788876 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
prvky značky
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
význam značky
|
cs |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
brand elements
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
the importance of brand
|
en |
dc.title |
Budování značky Zahrada v pohodě |
cs |
dc.title.alternative |
Zahrada v Pohodě Brand Building |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Motýlová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this Bachelor thesis is to analyse current situation of Zahrada v pohodě trademark building and on the basis of evaluation of questionnaire research make suggestions for effective trademark building. In the theoretical part, theoretical knowledge is processed based on exploration of available literature sources regarding trademark issues and building, mainly elements, value and meaning of trademark, its measurement and building. The practical part is focused on introduction of analysed trademark, which is the subject of following marketing research realized in the form of questionnaire research, whose results are source of information for suggestions mentioned above. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30583
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|