Analýza spokojenosti zákazníků firmy iTouch ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Dvořák, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T23:27:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T23:27:42Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24539
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy iTouch ve Zlíně. Firma iTouch je prodejna s licencí Apple Premium Reseller a zabývá se prodejem výrobků značky Apple. V teoretické části jsem zpracoval literární rešerši související se spokojeností zákazníků a poskytováním služeb. Pro vypracování praktické části jsem provedl marketingový průzkum zaměřený na spokojenost zákazníků s poskytovanými službami. Šetření probíhalo pomocí elektronického dotazníku. V závěru mé práce jsem navrhl nápravná opatření zaměřená na zvýšení povědomí o společnosti a zvýšení spokojenosti zákazníků. Tyto opatření jsem poté podrobil časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
60 s. (61 598 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
14627170 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
poskytované služby
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
customer's satisfaction
|
en |
dc.subject |
providing services
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků firmy iTouch ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Customer's Satisfaction of the iTouch Company in Zlin |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanák, Radim |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is aimed at analysis of customer's satisfation of the company iTouch in Zlin. The company has licence Apple Premium Reseller and providing Apple branded products. In the theoretic section I execuded literature search relating to customer's satisfaction and providing services. For analytic section I have to made a marketing research, aimed at customer's satisfaction and quality of provided services. In conclusion my bachelor's thesis I work up suggestions to increasing consciousness about the store and customer's satisfaction. For these suggestions, I made time, cost and risk analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30358
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account