Analýza internetové komunikace elektronického obchodu XoNET.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šmiraus, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kenšová, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T23:17:26Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T23:17:26Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24531
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zdokonalení internetové komunikace elektronického obchodu XoNET.cz. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy elektronické komerce a komunikačního mixu v prostředí internetu. Praktická část je věnována charakteristice daného elektronického obchodu včetně SWOT analýzy a analýzy zákazníků. V hlavní části je provedena analýza stávajícího využití prvků internetové komunikace a na základě výsledků jsou formulovány návrhy a doporučení k rozšíření současné internetové komunikace. |
cs |
dc.format |
70 s. |
cs |
dc.format.extent |
691334 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetová komunikace
|
cs |
dc.subject |
elektronický obchod
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
Internet communication
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
web pages
|
en |
dc.title |
Analýza internetové komunikace elektronického obchodu XoNET.cz |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the Internet Communication in the E-commerce Company XoNET.cz |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to enhance Internet communications of electronic commerce XoNET.cz. In the theoretical part the basic concepts of e-commerce and communication mix in the Internet environment are defined. The practical part is dedicated to the characteristics of electronic commerce, including SWOT analysis and analysis of customers. In the main part the analysis is performed of the current use of Internet communication and the results are formulated in proposals and recommendations for the extension of the current Internet communications. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32647
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account