Analýza internetové komunikace elektronického obchodu XoNET.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza internetové komunikace elektronického obchodu XoNET.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šmiraus, Michal
dc.contributor.author Kenšová, Alžběta
dc.date.accessioned 2013-10-11T23:17:26Z
dc.date.available 2013-10-11T23:17:26Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24531
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zdokonalení internetové komunikace elektronického obchodu XoNET.cz. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy elektronické komerce a komunikačního mixu v prostředí internetu. Praktická část je věnována charakteristice daného elektronického obchodu včetně SWOT analýzy a analýzy zákazníků. V hlavní části je provedena analýza stávajícího využití prvků internetové komunikace a na základě výsledků jsou formulovány návrhy a doporučení k rozšíření současné internetové komunikace. cs
dc.format 70 s. cs
dc.format.extent 691334 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetová komunikace cs
dc.subject elektronický obchod cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SEO cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject Internet communication en
dc.subject e-shop en
dc.subject communication mix en
dc.subject SEO en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject web pages en
dc.title Analýza internetové komunikace elektronického obchodu XoNET.cz cs
dc.title.alternative Analysis of the Internet Communication in the E-commerce Company XoNET.cz en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to enhance Internet communications of electronic commerce XoNET.cz. In the theoretical part the basic concepts of e-commerce and communication mix in the Internet environment are defined. The practical part is dedicated to the characteristics of electronic commerce, including SWOT analysis and analysis of customers. In the main part the analysis is performed of the current use of Internet communication and the results are formulated in proposals and recommendations for the extension of the current Internet communications. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32647
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
kenšová_2013_bp.pdf 675.1Kb PDF View/Open
kenšová_2013_vp.pdf 659.1Kb PDF View/Open
kenšová_2013_op.pdf 696.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account