Návrh komunikačního plánu fotoateliéru ART foto - Patrik Pšeja
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Novák, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Musial, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T23:03:15Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T23:03:15Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24514
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je návrh a vypracování komunikačního plánu fotoateliéru ART foto - Patrik Pšeja se zaměřením na snížení nákladů na propagaci a využití nových alternativních forem reklamy. Úvod práce obsahuje teoretické informace, které tvoří základ porozumění celé problematiky. Praktická část seznamuje s profilem firmy, popisem produktů a služeb, na které navazuje analýza podnikového okolí v podobě analýzy konkurence a PEST analýzy. Dalším hlavním bodem praktické části je analýza vnitřního prostředí sestavená ze SWOT analýzy a analýzy cílových skupin. Hlavní část této práce tvoří komunikační plán s využitím nových a trendově ovlivněných forem propagace se zaměřením na posílení povědomí a rozšíření základny cílových segmentů. |
cs |
dc.format |
73 s. (103 666 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3074259 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
guerilla
|
cs |
dc.subject |
low budget
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
guerilla
|
en |
dc.subject |
low budget
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Návrh komunikačního plánu fotoateliéru ART foto - Patrik Pšeja |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal of Communication Plan of Studio ART foto - Patrik Pšeja |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is proposal and development of communication plan of studio ART foto ? Patrik Pšeja focused on reducing costs of promotion and using new alternative forms of advertising. Introduction of the work includes theoretical information that forms basis of understanding of the issue. The practical part is introducing company profile, description of products and services, which is followed by analysis of the business area in the form of competitor analysis and PEST analysis. Another key point is the analysis of the practical part of the internal environment composed of SWOT analysis and target groups analysis. The main part of this work consists of a communication plan with new and trendy influenced forms of promotion aimed at expansing awareness and broadening of the target segments. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32653
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account