Analýza konkurence e-shopu Lepsizahrada.cz na úrovni internetového podnikání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Michelfeit, Radek
|
|
dc.contributor.author |
Lobotka, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T19:52:03Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T19:52:03Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24456
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci je zpracována analýza konkurenčního prostředí e-shopu Lepsizahrada.cz na úrovni internetového podnikání. Jejím hlavním cílem je účinná transformace současné obchodní strategie za účelem zvýšení a stabilizace tržního podílu. V první části práce jsou přehledně zpracovány teoretické poznatky vztahující se k řešené problematice konkurenceschopnosti a podnikání v internetovém prostředí. V úvodu druhé, praktické, části jsou popsány základní informace o internetovém obchodu. Následně jsou provedeny potřebné vnitřní i vnější analýzy za účelem zjištění a zhodnocení aktuálního stavu konkurenceschopnosti webového portálu. Nedílnou součástí práce jsou závěrečná doporučení vedoucí ke zvýšení a stabilizaci tržního podílu na poli internetových obchodů. |
cs |
dc.format |
90 s. |
cs |
dc.format.extent |
5109024 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Podnikání
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
online store
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurence e-shopu Lepsizahrada.cz na úrovni internetového podnikání |
cs |
dc.title.alternative |
Competitive Environment Analysis of the Online Store Lepsizahrada.cz at the Level of Internet Business |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis processes competitive environment analysis of the online store Lepsizahrada.cz at the level of internet business. Its main aim is effective transformation of current business strategy in order to increase and stabilize market share. First part of the work consists of transparently processed theoretical findings related to the issues of competitiveness and business in the online environment. In the introduction of second, practical part, thesis summarizes basic information about the online store. Subsequently, there can be found necessary inner and outer analysis performed to find and evaluate the current state of online store's competitiveness. Integral part of this work is series of recommendations leading to increase and stabilize market share in the field of online business. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32650
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account