dc.contributor.advisor |
Korčáková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Záhorovská, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T19:22:43Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T19:22:43Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24422
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci bude zkoumána problematika marketingového mixu služeb organizace ALCEDO - středisko volného času Vsetín. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se bude zabývat neziskovým sektorem, marketingovým mixem služeb, popisu jednotlivých částí marketingového mixu, SWOT analýzou a výzkumem. V praktické části budou převedeny teoretické poznatky do praxe. Bude charakterizována organizace a její marketingový mix. Na základě analýzy marketingového mixu služeb, SWOT analýzy a dotazníkového šetření budou navržena doporučení a závěry. |
cs |
dc.format |
77 s. |
cs |
dc.format.extent |
1139770 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
ALCEDO
|
cs |
dc.subject |
Marketing of non-profit organisations
|
en |
dc.subject |
Marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire research
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
ALCEDO
|
en |
dc.title |
Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Mix of ALCEDO - Leisure Centre in Vsetin |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krenar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the Bachelor thesis I am going to study the problems of the marketing mix of the services of the organisation ALCEDO - Leisure Centre in Vsetin. My work is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part I am going to deal with non-profit sector, the marketing mix of services, the description of particular parts of marketing mix, SWOT analysis and research. In the practical part the theoretical knowledge will be put into practice. I am going to characterize the organisation and its marketing mix. On the basis of the analysis of marketing mix of services, SWOT analysis and questionnaire research I am going to suggest the recommendation and conclusions. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32688
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|