Uplatnění konkurenčního zpravodajství ve firmě PBT Rožnov p.R., s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Komínková, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Mikulenková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T13:54:49Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2434
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou a uplatněním konkurenčního zpravodajství ve firmě PBT Rožnov p.Radh. Teoretická část práce představuje ucelený pohled na pro-blematiku konkurenčního zpravodajství jako činnosti sběru, analýzy a vyhodnocení infor-mací o konkurenci pro získání konkurenční výhody. V praktické části je prostřednictvím podkladů firmy zhodnoceno využívání konkurenčního zpravodajství ve společnosti. V dal-ší části jsem se rozhodla využít teoretické poznatky a zpracovala jsem vlastní analýzu kon-kurence společnosti, kde jsem využívala techniky procesu konkurenčního zpravodajství a marketingového výzkumu mystery shopping. Na základě analýzy jsem vypracovala dopo-ručení pro management firmy. |
cs |
dc.format |
70 s., 3 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
859811 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037 |
|
dc.subject |
konkurenční zpravodajství
|
cs |
dc.subject |
zpravodajský cyklus
|
cs |
dc.subject |
informační zdroje
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
competitive inteligence
|
en |
dc.subject |
CI
|
en |
dc.subject |
intelligence cycle
|
en |
dc.subject |
information sources
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.title |
Uplatnění konkurenčního zpravodajství ve firmě PBT Rožnov p.R., s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Application of Competitive Intelligence in the company PBT Rožnov p.R., s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašek, Roman |
|
dc.date.accepted |
2007-06-11 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focuses on issues concerning the use of competitive intelligence in the company PBT Rožnov p. Radh. The theoretical part of the thesis provides a compre-hensive insight into the issue of competitive intelligence as the process of gathering, analy-sing, and applying information about competitors to gain advantage. The practical part focuses on assessing the utilization of competitive intelligence in the company based on the provided data. In the following part, I have used the theoretical knowledge and elabora-ted my own analysis of the company's competition, using the techiques of competitve inte-ligence and marketing research called mystery shopping. I have composed a set of recom-mendations for the company's management based on the results. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a statistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/114
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6928
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account