Výchovný poradce a problematika závad chování žáků ZŠ praktické

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchovný poradce a problematika závad chování žáků ZŠ praktické

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Navrátil, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-14T13:51:28Z
dc.date.available 2010-07-14T13:51:28Z
dc.date.issued 2007-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2428
dc.description.abstract Tato práce si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou závad chování žáků ZŠ praktické a jejich negativními důsledky pro jednotlivce a sociální okolí. V teoretické části je brán zvláštní ohled na výchovné poradenství na ZŠ praktické a na klasifikaci závad cho-vání jejich žáků. Praktická část je zaměřena na prevenci a příznaky závad chování žáků a na vlastní výzkum těchto závad chování. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 556588 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject výchovný poradce cs
dc.subject závady chování cs
dc.subject dificility cs
dc.subject výchova cs
dc.subject žák cs
dc.subject ZŠ praktická cs
dc.subject prevence a náprava cs
dc.subject psychologie osobnosti cs
dc.subject educational adviser en
dc.subject dificility en
dc.subject education en
dc.subject pupil en
dc.subject the practical elementary school en
dc.subject prevention and rectification en
dc.subject psychology of the personality en
dc.title Výchovný poradce a problematika závad chování žáků ZŠ praktické cs
dc.title.alternative Educational adviser and the problems of the pupils'dificility of the practical elementary schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Musilová, Marcela
dc.date.accepted 2007-06-25
dc.description.abstract-translated The purpose of this work is to make the readers acquainted with the problems of the pupils'dificility of the practical elementary schools and their negative consequences for the individuals and the social surroundings. The special respect is taken to the educational counseling at the practical elementary schools in the theoretical part and for the classifica-tion of their pupils'dificility. The practical part is directed to the prevention and the symp-toms of this pupils'dificility and on the own research of this dificility. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6691
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade A
local.subject problémoví žáci cs
local.subject praktické školy cs
local.subject výchovné poradenství cs
local.subject problem pupils en
local.subject special schools en
local.subject educational counseling en


Files in this item

Files Size Format View
navrátil_2007_bp.pdfBlocked 543.5Kb PDF View/Open
navrátil_2007_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
navrátil_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account