dc.contributor.advisor |
Sasínková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Sameliakova, Luciana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T15:32:53Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T15:32:53Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24282
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingového prostředí a navrhnout doporučení pro zlepšení marketingového řízení občanského sdružení Hvězda. Teoretická část se zabývá základními informacemi o neziskových organizacích, marketingem, marketingovým mixem, specifiky marketingového řízení a marketingovým prostředím neziskových organizací včetně potřebných analýz. Praktická část blíže popisuje občanské sdružení, podrobně analyzuje jeho marketingové prostředí a předkládá dvě potřebné analýzy současně s návrhy na marketingové řízení. |
cs |
dc.format |
85 s. (123 501 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1317309 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Specifika marketin-gového řízení
|
cs |
dc.subject |
Marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
The non-profit organization
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Specifics of marketing management
|
en |
dc.subject |
Marketing environment
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Environment of Civic Association Hvězda |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Schincke, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this bachelor thesis is to analyse the current state of marketing environment and propose recommendations for improvement of marketing management in civic association Hvězda. The theoretical part deals with the basic information of non-profit organisations, marketing, marketing mix, specific of marketing management and marketing environment of non-profit organisations, including the necessary analysis. The practical part describes the civic association and its marketing environment in details. This section presents two necessary analysis of marketing environment with suggestions for marketing management. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30431
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|