Srovnání nabídky pro retailovou klientelu klasické a nízkonákladové banky na příkladu České spořitelny a.s. a Equa bank a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Polách, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Červenka, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T15:15:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T15:15:59Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24270
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této práce byla analýza bankovních produktů určených pro retailovou klientelu poskytovaných klasickou a nízkonákladovou bankou. Pro srovnání byla zvolena Česká spořitelna a.s. a Equa bank a.s. Teoretická část popisuje problematiku bankovnictví a to jak z historického kontextu, tak i z dnešního. Praktická část je zaměřena na srovnání konkrét-ních produktů, které nabízí Equa bank a Česká spořitelna retailové klientele. Součástí prak-tické částí je i zpracované dotazníkové šetření zjištující spokojenost klientů bank a objas-ňující některé faktory spojené s výběrem typu banky klientem. |
cs |
dc.format |
70 |
cs |
dc.format.extent |
2190928 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nízkonákladové bankovnictví
|
cs |
dc.subject |
klasická banka
|
cs |
dc.subject |
spokojenost klientů bank
|
cs |
dc.subject |
bankovní produkty
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
low cost banking
|
en |
dc.subject |
standard bank
|
en |
dc.subject |
client satisfaction bank
|
en |
dc.subject |
banking products
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
Srovnání nabídky pro retailovou klientelu klasické a nízkonákladové banky na příkladu České spořitelny a.s. a Equa bank a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Comparison of Traditional Bank and Lowcost Bank Offer For Retail Clients on the Example Česká Spořitelna a.s. and Equa bank a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Molínek, David |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis was an analysis banking products for retail clients provided a classic and low-cost bank. For the purpose of comparison were selected Česká spořitelna a.s. and Equa bank a.s. The theoretical part describes the banking - from a historical per-spective, but also from the present. The practical part is focused on the comparison of spe-cific products offered by Equa bank and Česká spořitelna to retail clients. The practical part contains processed recognizing satisfaction survey of bank customers and explaining some of the factors associated with selecting the type of bank client. |
en |
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/113
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30019
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account