dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Imrichová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T14:50:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T14:50:59Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24242
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá průzkumem trhu, za účelem zavedení nového vzdělávacího programu firmy Business Kids na český trh. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti marketingu, je zde popsána služba a její marketingové nástroje. Podrobněji se zde věnuji samotnému marketingovému výzkumu. V závěru je představen proces vzdělávání ve volném čase a instituce, které se výchovou ve volném čase zabývají. V praktické části jsme nejprve seznámeni s firmou a jejím produktem. Následuje analýza prostředí a marketingový výzkum, jehož cílem bylo zjistit, jak vnímá produkt koncový zákazník. Na základě výsledků analýz a realizovaného průzkumu jsou vypracována doporučení pro firmu. |
cs |
dc.format |
71 s. (90 126 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
2830863 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
analýza prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketingový vý-zkum
|
cs |
dc.subject |
pedagogika volného času
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
market environment analysis
|
en |
dc.subject |
market survey
|
en |
dc.subject |
free time education
|
en |
dc.title |
Průzkum trhu pro zavedení nového vzdělávacího programu firmy Business Kids |
cs |
dc.title.alternative |
Market Research for the Introduction of a New Educational Program of the Company Business Kids |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křižka, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is a market survey, the purpose of which is to introduce a new educational programme, developed by the Business Kids company, to the Czech mar-ket. Thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical part sumarizes the basic information about marketing and describes the concept of service and its marketing tools. Much attention is payed to marketing research. The final part describes the process of free time education and the institutions engaged in this field. The practical part describes the company and its product. After that comes the analysis of the environ-ment and the market survey itself. It?s aim was to find out how the product is perceived by its final customers. On the basis of the analyses results and the performed survey, par-ticular recommendation for the company are stated. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30373
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|