dc.contributor.advisor |
Briš, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Čermáková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T12:11:22Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T12:11:22Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24189
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a poté i zlepšit současný způsob řízení dodavatelsko - odběratelských vztahů ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, první část se zabývá danou problematikou teoreticky, část druhá se pak zabývá analýzou současného systému řízení dodavatelských vztahů ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o. V závěru této práce jsou následně uvedena doporučení a návrhy, které povedou ke zlepšení současného systému řízení dodavatelských vztahů. |
cs |
dc.format |
74 s. (96 824 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2094067 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nákup
|
cs |
dc.subject |
dodavatel
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
partnerství
|
cs |
dc.subject |
systém managementu kvality
|
cs |
dc.subject |
Purchasing
|
en |
dc.subject |
Supplier
|
en |
dc.subject |
Quality
|
en |
dc.subject |
Partnerships
|
en |
dc.subject |
Quality Management System
|
en |
dc.title |
Analýza dodavatelsko-odběratelských vztahů jako nedílná součást procesu řízení kvality ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Supplier-Customer Relationship as an Integral Part of the Quality Management Processes at AZ-Pokorny Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Melišík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of the bachelor's thesis is to analyze and possibly improve the actual level of customer-supplier relationship in the AZ-Pokorny ltd. company. The thesis is divided into 2 sections. The first part is dealing with theoretical aspects whereas the other part is analyzing the current system of customer-supplier relationship management in AZ-Pokorny ltd. There are listed further suggestions and proposals for improving the current system of the above mentioned management system at the conclusion. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/118
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení výroby a kvality |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Production and Quality Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
System Engineering and Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
30484
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|