Analýza dodavatelsko-odběratelských vztahů jako nedílná součást procesu řízení kvality ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza dodavatelsko-odběratelských vztahů jako nedílná součást procesu řízení kvality ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Briš, Petr
dc.contributor.author Čermáková, Marie
dc.date.accessioned 2013-10-11T12:11:22Z
dc.date.available 2013-10-11T12:11:22Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24189
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat a poté i zlepšit současný způsob řízení dodavatelsko - odběratelských vztahů ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, první část se zabývá danou problematikou teoreticky, část druhá se pak zabývá analýzou současného systému řízení dodavatelských vztahů ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o. V závěru této práce jsou následně uvedena doporučení a návrhy, které povedou ke zlepšení současného systému řízení dodavatelských vztahů. cs
dc.format 74 s. (96 824 znaků) cs
dc.format.extent 2094067 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nákup cs
dc.subject dodavatel cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject partnerství cs
dc.subject systém managementu kvality cs
dc.subject Purchasing en
dc.subject Supplier en
dc.subject Quality en
dc.subject Partnerships en
dc.subject Quality Management System en
dc.title Analýza dodavatelsko-odběratelských vztahů jako nedílná součást procesu řízení kvality ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of Supplier-Customer Relationship as an Integral Part of the Quality Management Processes at AZ-Pokorny Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Melišík, Martin
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated The purpose of the bachelor's thesis is to analyze and possibly improve the actual level of customer-supplier relationship in the AZ-Pokorny ltd. company. The thesis is divided into 2 sections. The first part is dealing with theoretical aspects whereas the other part is analyzing the current system of customer-supplier relationship management in AZ-Pokorny ltd. There are listed further suggestions and proposals for improving the current system of the above mentioned management system at the conclusion. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/118 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení výroby a kvality cs
dc.thesis.degree-discipline Production and Quality Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cs
dc.thesis.degree-program System Engineering and Informatics en
dc.identifier.stag 30484
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
čermáková_2013_bp.pdf 1.997Mb PDF View/Open
čermáková_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
čermáková_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account