dc.contributor.advisor |
Kovaříková, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Polčáková, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T11:57:10Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T11:57:10Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24172
|
|
dc.description.abstract |
V této bakalářské práci bude zpracován návrh jednoletého komunikačního plánu na otevření nové posilovny v Luhačovicích pro firmu XY, s.r.o. Kaňovice u Luhačovic. Bakalářská práce se bude skládat z teoretické a praktické části. V teoretické práci bude vypracována literární rešerše relevantních zdrojů, PEST analýza, SWOT analýza a analýza konkurence. Budou objasněny pojmy týkající se komunikace a jednotlivých komunikačních nástrojů, komunikační strategie. V praktické části bude popsána činnost firmy XY, s.r.o. a nově otevíraného objektu, a budou vypracovány analýzy PEST, SWOT. Následně bude zpracován návrh komunikačního plánu, který se bude týkat otevření nové posilovny. Důležité bude zvolení správných komunikačních prostředků k vybrané cílové skupině. |
cs |
dc.format |
67 s. (98 039 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
1738319 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
Communication plan
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
Segmentation
|
en |
dc.subject |
Sales promotion
|
en |
dc.title |
Komunikační plán nové posilovny firmy XY, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Plan for New Gym of Company XY, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Korčáková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis presents a proposal for one-year communication plan for the inception of a new gym for company XY Ltd., which has been engaged in the production of sports equipment for more than 20 years. The bachelor thesis will be composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part develops background search of relevant sources, PEST analysis, SWOT analysis and competitive analysis. Terms related to communication and individual communication tools, communication strategies will be explained. The practical part describes activities of XY Ltd. on the one hand, and the newly opened building on the other. PEST and SWOT analyses are developed, and subsequently a draft of a communication plan to open a new gym is elaborated. The choice of the right communication tools for each selected target group is important. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32590
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|