Marketingová komunikace ve firmě MEGACORP - Plus, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace ve firmě MEGACORP - Plus, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horáková, Monika
dc.contributor.author Neřád, Jakub
dc.date.accessioned 2013-10-11T11:54:36Z
dc.date.available 2013-10-11T11:54:36Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24168
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace firmy MEGACORP ? Plus, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část popisuje marketingovou komunikaci a metody analýz, použitých v druhé části. Druhá obsahuje popis společnosti, analýzu současného stavu za pomocí SWOT analýzy, SPACE matice, QSPM matice a BCG matice a návrh marketingové komunikace za účelem zlepšení současné situace společnosti MEGACORP ? Plus, s.r.o. cs
dc.format 65 s. (75 149 znaků). Př 2 s. cs
dc.format.extent 2009779 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject BCG matrix en
dc.title Marketingová komunikace ve firmě MEGACORP - Plus, s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing Communication of MEGACORP - Plus Ltd. Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated The main topic of this bachelor thesis is marketing communication of the MEGACORP ? Plus Ltd. Company. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The first part describes marketing communication and methods used for its analysis in the following second part. The second part includes a description of the company, an analysis of the current state through the SWOT analysis, SPACE matrix, QSPM and BCG matrix, and proposals how to improve the current state of the MEGACORP ? Plus Ltd. with respect to marketing communication. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30494
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-17
local.subject strojírenské podniky cs
local.subject marketingová komunikace cs
local.subject engineering companies en
local.subject communication in marketing en


Files in this item

Files Size Format View
neřád_2013_bp.pdf 1.916Mb PDF View/Open
neřád_2013_vp.doc 132Kb Microsoft Word View/Open
neřád_2013_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account