Analýza bankovních produktů u vybraných bank se zaměřením na bankovní poplatky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Polách, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Sláma, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T11:23:25Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T11:23:25Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24148
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vybraných produktů bank a poplatků, které se váží k jejich využívání retailovou klientelou. V teoretické části se práce zaměřuje na popis bank, bankovního systému, druhy bank a zejména pak na charakteristiku a dělení bankovních produktů. Praktická část pak analyzuje poplatky vztahující se na vybrané produkty sedmi subjektů, které poskytují zejména retailové klientele. |
cs |
dc.format |
91 s. (125 158 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1427141 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
banka
|
cs |
dc.subject |
bankovní poplatky
|
cs |
dc.subject |
bankovní produkty
|
cs |
dc.subject |
bankovní služby
|
cs |
dc.subject |
vklad
|
cs |
dc.subject |
bankingfees
|
en |
dc.subject |
bank products
|
en |
dc.subject |
bankingservices
|
en |
dc.subject |
deposit
|
en |
dc.title |
Analýza bankovních produktů u vybraných bank se zaměřením na bankovní poplatky |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Banking Products at Selected Banks with a Focus on Banking Fees |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sameliaková, Monika |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the analysis of selected bank products and bank fees that are related to retail clients. Thetheoretical part is focused on the description of banks, the banking system, types of banks and especially on the characterization and division of banking products. The practical part analyzes the fees related to selected products by seven entities which provide mainly to retail clients. |
en |
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/113
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30434
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account