Analýza bankovních produktů u vybraných bank se zaměřením na bankovní poplatky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza bankovních produktů u vybraných bank se zaměřením na bankovní poplatky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Polách, Jiří
dc.contributor.author Sláma, Tomáš
dc.date.accessioned 2013-10-11T11:23:25Z
dc.date.available 2013-10-11T11:23:25Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24148
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vybraných produktů bank a poplatků, které se váží k jejich využívání retailovou klientelou. V teoretické části se práce zaměřuje na popis bank, bankovního systému, druhy bank a zejména pak na charakteristiku a dělení bankovních produktů. Praktická část pak analyzuje poplatky vztahující se na vybrané produkty sedmi subjektů, které poskytují zejména retailové klientele. cs
dc.format 91 s. (125 158 znaků) cs
dc.format.extent 1427141 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject banka cs
dc.subject bankovní poplatky cs
dc.subject bankovní produkty cs
dc.subject bankovní služby cs
dc.subject vklad cs
dc.subject bankingfees en
dc.subject bank products en
dc.subject bankingservices en
dc.subject deposit en
dc.title Analýza bankovních produktů u vybraných bank se zaměřením na bankovní poplatky cs
dc.title.alternative Analysis of Banking Products at Selected Banks with a Focus on Banking Fees en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sameliaková, Monika
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the analysis of selected bank products and bank fees that are related to retail clients. Thetheoretical part is focused on the description of banks, the banking system, types of banks and especially on the characterization and division of banking products. The practical part analyzes the fees related to selected products by seven entities which provide mainly to retail clients. en
dc.description.department Ústav financí a účetnictví cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/113 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30434
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
sláma_2013_bp.pdf 1.361Mb PDF View/Open
sláma_2013_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
sláma_2013_op.pdf 61.92Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account