Analýza marketingové komunikace firmy VÁHALA a spol. s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Štefka, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T11:19:06Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T11:19:06Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24142
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci firmy VÁHALA a spol. s.r.o. Práce se skládá ze dvou částí. První představuje teoretické informace o marketingovém mixu, zejména tedy o propagaci. Součástí marketingové komunikace jsou také trhy B2B a B2C. Závěrem teoretické části je rozebráno strategické plánování firmy, konkrétně se jedná o benchmarking a SWOT analýzu, která je hlavním předmětem následné praktické části. Obsahem praktické části je představit společnost VÁHALA a spol. s r.o. Marketingový mix dále odhalí přednosti a nedostatky společnosti. Další částí je analýza konkurence a benchmarking. Výsledkem celé práce je pomocí SWOT analýzy najít vhodné marketingové strategie pro budoucnost firmy. |
cs |
dc.format |
76 s. 5 s. (92 467 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3305059 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
B2C
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
B2C
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace firmy VÁHALA a spol. s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication of Company Váhala a spol. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is analysis of marketing communication of the company VÁHALA a spol. Ltd. The thesis is divided into two parts. The first one includes theoreti-cal informations about marketing mix, mainly the promotion. Parts of the marketing communication are also B2B and B2C markets. In the end of theoretical part we discuss about strategic planing of the company, namely Benchmarking and SWOT analysis. SWOT is the main subjekt of subsequent practical part. The practical part is about introducing the company VÁHALA a spol. Ltd. Marketing mix further reveals the strengths and weaknesses of the company. Another part is the competition analysis and benchmarking. The result of this thesis is to use SWOT analysis to find appropriate marketing strategy for the future of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30578
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account