Analýza marketingové komunikace firmy VÁHALA a spol. s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy VÁHALA a spol. s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Štefka, Ondřej
dc.date.accessioned 2013-10-11T11:19:06Z
dc.date.available 2013-10-11T11:19:06Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24142
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci firmy VÁHALA a spol. s.r.o. Práce se skládá ze dvou částí. První představuje teoretické informace o marketingovém mixu, zejména tedy o propagaci. Součástí marketingové komunikace jsou také trhy B2B a B2C. Závěrem teoretické části je rozebráno strategické plánování firmy, konkrétně se jedná o benchmarking a SWOT analýzu, která je hlavním předmětem následné praktické části. Obsahem praktické části je představit společnost VÁHALA a spol. s r.o. Marketingový mix dále odhalí přednosti a nedostatky společnosti. Další částí je analýza konkurence a benchmarking. Výsledkem celé práce je pomocí SWOT analýzy najít vhodné marketingové strategie pro budoucnost firmy. cs
dc.format 76 s. 5 s. (92 467 znaků) cs
dc.format.extent 3305059 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject B2B cs
dc.subject B2C cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject promotion en
dc.subject competition en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject B2B en
dc.subject B2C en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.title Analýza marketingové komunikace firmy VÁHALA a spol. s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication of Company Váhala a spol. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is analysis of marketing communication of the company VÁHALA a spol. Ltd. The thesis is divided into two parts. The first one includes theoreti-cal informations about marketing mix, mainly the promotion. Parts of the marketing communication are also B2B and B2C markets. In the end of theoretical part we discuss about strategic planing of the company, namely Benchmarking and SWOT analysis. SWOT is the main subjekt of subsequent practical part. The practical part is about introducing the company VÁHALA a spol. Ltd. Marketing mix further reveals the strengths and weaknesses of the company. Another part is the competition analysis and benchmarking. The result of this thesis is to use SWOT analysis to find appropriate marketing strategy for the future of the company. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30578
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
štefka_2013_bp.pdf 3.151Mb PDF View/Open
štefka_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
štefka_2013_op.doc 264.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account