dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Kopecký, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:46:03Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:46:03Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24092
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je integrovaná marketingová komunikace v prostředí podniku služeb. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje aktuální teoretické východiska marketingových komunikací, s důrazem na integrovanou marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingových komunikacích. V praktické části identifikujeme postavení na trhu přímých konkurentů v oblasti finančního poradenství, s vypracovanou analýzou konkurence. Posléze identifikujeme aktuální stav využití integrované marketingové komu-nikace na vybrané firmě. V poslední, projektové části vypracuji návrh projektu na základě analýzy na zlepšení komunikace s vybranými cílovými skupinami s důrazem na integrova-nou marketingovou komunikaci a nové trendy. |
cs |
dc.format |
94 s. (113 907 znaků |
cs |
dc.format.extent |
5961370 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
finanční poradenství
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
Integrated marketing communicationservices
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
financial counseling
|
en |
dc.subject |
com-munication mix
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
Integrovaná marketingová komunikace v prostředí podniku služeb |
cs |
dc.title.alternative |
Integrated Marketing Communication in the Service Enterprise Environment |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2013-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the thesis is an integrated marketing communicationin the service oriented enterprise environment. The work is divided into three parts. The first section describes the current theoretical basis of marketing communications, with emphasis on integrated marke-ting communication and new trends in marketing communication. In the practical part we identify the market position of direct competitors in financial consulting, with the drawn competitor analysis. Finally, we identify the current practiseof use of integrated marketing communications of the selected firm. In the last part I process the project proposal based on the analysis to improve communication with selected target groups with an emphasis on integrated marketing communications and new trends. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32496
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|