Využití metod a technik marketingového výzkumu v provozovnách služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití metod a technik marketingového výzkumu v provozovnách služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Trávníček, Jiří
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:24:32Z
dc.date.available 2013-10-11T04:24:32Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24069
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je nastínění problematiky marketingového výzkumu na provozovnách služeb, provedení výzkumu za pomocí metody mystery shoppingu a analýza informovanosti, prodejních dovednosti a dodržování firemních standardů zaměstnanci Československé obchodní banky. Bakalářská práce se zabývá metodami marketingového výzkumu a možnostmi jejich využití na provozovnách služeb. Je zde vyzdvižena metoda mystery shoppingu, jakožto nejvhodnějšího nástroje. Teoretická část práce se zaměřuje na marketingový výzkum a jeho metody. Dále také na služby a osobní prodej, který je s marketingovým výzkumem úzce spjatý. V praktické části je metoda mystery shoppingu použita pro výzkum na pobočkách ČSOB a k ověření výzkumných otázek. Ty se zaměřují na kvalitu znalostí prodejců na pobočkách a dodržování předepsaných standardů. cs
dc.format 69 s. (73 888 znaků) cs
dc.format.extent 3730062 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject služby cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject CRM cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject metody marketingového výzkumu cs
dc.subject marketing research en
dc.subject service and retail en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject CRM en
dc.subject personal selling en
dc.subject methods of marketing research en
dc.title Využití metod a technik marketingového výzkumu v provozovnách služeb cs
dc.title.alternative Use of Market Research Methods and Techniques in Services en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to outline the problems of marketing research at the service premises, conduct research using the method of mystery shopping and analyze of knowledge, sales skills and adherence to corporate standards of employees of the Czechoslovak Trade Bank. This thesis deals with marketing research methods and their applicability to the service premises. There is pinpointed method of mystery shopping as a most suitable tool. The theoretical part focuses on the marketing research and its methods. It also deals with the service and personal sale, which is closely linked to the marketing research. In the practical part of the thesis is the method of mystery shopping used for research at ČSOB branch offices to verify the research questions. They focus on the dealers at branch offices and quality of their knowledge and compliance with prescribed standards. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32347
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
trávníček_2013_bp.pdf 3.557Mb PDF View/Open
trávníček_2013_vp.pdf 50.35Kb PDF View/Open
trávníček_2013_op.pdf 56.59Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account