dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Trávníček, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T04:24:32Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T04:24:32Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24069
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je nastínění problematiky marketingového výzkumu na provozovnách služeb, provedení výzkumu za pomocí metody mystery shoppingu a analýza informovanosti, prodejních dovednosti a dodržování firemních standardů zaměstnanci Československé obchodní banky. Bakalářská práce se zabývá metodami marketingového výzkumu a možnostmi jejich využití na provozovnách služeb. Je zde vyzdvižena metoda mystery shoppingu, jakožto nejvhodnějšího nástroje. Teoretická část práce se zaměřuje na marketingový výzkum a jeho metody. Dále také na služby a osobní prodej, který je s marketingovým výzkumem úzce spjatý. V praktické části je metoda mystery shoppingu použita pro výzkum na pobočkách ČSOB a k ověření výzkumných otázek. Ty se zaměřují na kvalitu znalostí prodejců na pobočkách a dodržování předepsaných standardů. |
cs |
dc.format |
69 s. (73 888 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3730062 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
metody marketingového výzkumu
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
service and retail
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
methods of marketing research
|
en |
dc.title |
Využití metod a technik marketingového výzkumu v provozovnách služeb |
cs |
dc.title.alternative |
Use of Market Research Methods and Techniques in Services |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to outline the problems of marketing research at the service premises, conduct research using the method of mystery shopping and analyze of knowledge, sales skills and adherence to corporate standards of employees of the Czechoslovak Trade Bank. This thesis deals with marketing research methods and their applicability to the service premises. There is pinpointed method of mystery shopping as a most suitable tool. The theoretical part focuses on the marketing research and its methods. It also deals with the service and personal sale, which is closely linked to the marketing research. In the practical part of the thesis is the method of mystery shopping used for research at ČSOB branch offices to verify the research questions. They focus on the dealers at branch offices and quality of their knowledge and compliance with prescribed standards. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32347
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-25 |
|